zaterdag 24 maart 2018

kon het niet laten.





aller eerst bedankt voor jullie leuke reacties op mijn eieren ,lees dit met veel plezier.
ei, ei, ei ja dat hoort erbij zo tegen de paas dagen, hoor jullie denken alweer een ei ,kan er niet genoeg van krijgen,zo leuk om te doen. had de mal van de fuchsia van heartfelt binnen ,meteen aan de slag met het foam wat is dat toch machtig spul ,dat ik ze klaar had dacht ik ze kunnen wel op zo n ei,had er heel wat ingekocht leuk voor een workshop.dat is er niet van gekomen dus dan maar zelf maken,leuke cadeautjes. heb de nieuwe mallen van Leane gekocht van mijn bonnen voor mijn verjaardag,dat is leuk winkelen..mijn handen jeuken nu al ,wil de orchidee en de klaproos zo gauw mogelijk maken,  zien jullie wel weer een creatie van,geen ei maar heel iets anders.
ook wil ik mijn nieuwe volgers  Danoesja , Wilma en Giny bedanken dat ze mij gaan volgen erg leuk.
Allemaal een fijn weekeind .en voor de paas , gezellige dagen en vergeet je eitje niet aan de ontbijt tafel. tegen die tijd kan ik geen ei meer zien.
groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

Irene zei

Van mij mag je zo doorgaan tot de volgende Pasen Marjan, jeetje wat zijn ze stuk voor stuk schitterend geworden!! Als je een winkeltje had zou het stormlopen maar degene die dit als cadeautje van je krijgt zal deze Pasen glimmen van plezier!!!

xx Irene

Crea Astrid zei

Wat heb je de eieren weer prachtig versierd. Leuk gedaan de schaapjes met de wol erop. Prachtige bloemen heb je gemaakt en schattige vogeltjes ertussen verwerkt. Leuk zo, al die verschillende eieren.
Fijn weekend en ook veel paasplezier. Niet te veel eieren eten!!! Hihihi.

Groetjes, Astrid.

Scraptastisch zei

Prachtig die grote foto's op je blog Marjan! En ze zijn zo gaaf geworden en je kunt echt prachtige bloemen maken van foam en nu ook je lievelingsbloem de fuchia! Mij verveel je absoluut niet met je EIEREN post!
Fijn weekend hoor!
xx Gerie

Je@net zei

Wauw....super mooi geworden, Marjan!

Nicolette zei

Prachtig gemaakt Marjan.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Hallo Marjan,
Welkom in blogland.....wat maak jij leuke creaties!
Ik heb net wat rondgekeken op je blog en zag heel wat moois voorbij komen. Zag ook dat je volger bij mij bent geworden......ik ga je ook volgen hoor!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Femminde zei

Wat tof al die eieren Marjan!!
Je hebt zeker nog geen megakip die zulke eieren legt?? Zo niet gek zijn.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

aussie aNNie zei

BEAUTIFUL Marjan, I love all of your wonderful work, gorgeous Easter preparations.xx💖 [Aussie aNNie's Blog]

Alina zei

ik vind ze prachtig, Marjan, complimenten!
en bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
Fijne paasdagen!

Maia zei

WoW zeg nu zie ik waar Gerie dat leuke konijnenplaatje vandaan heeft, in een van je vorige posten.
Wat een schitterende eieren heb jij gemaakt, ik kijk mijn ogen uit
Zo mooi en allemaal van verschillende materialen.
Wat een idee om er ook te maken van die Action metalen schaaltjes.
Prachtig de bloementoeven maar ik begrijp dat je de inspiratie dicht bij huis hebt...een kwekerij leuk!
Gezellig dat je mijn blog hebt gevonden via Gerie.
Ik ben niet echt een trouwe volger maar af en toe lees ik wel wat blogs bij hoor.
Bedankt dat je mijn blog ook bent gaan volgen en ik ga me nu natuurlijk ook aanmelden als jouw volger.
Fijne tweede paasdag!
Groetjes Maia