vrijdag 16 maart 2018

paasei






 

hier nog een paar paas eieren gemaakt van twee blikken schaaltjes ,met pasta ingesmeerd en de twee helften aan elkaar vast gemaakt ,je kan er dus eitjes indoen.daarna gekleurd,en dan versieren  met kant lint en bloemetjes ,de kip en haan  en de schaaltjes komen bij de action vandaan. 
welkom  Ellen, Ann , Ineke en Rosina leuk dat jullie mij gaan volgen.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekeind toe ,het word weer dik inpakken als je naar buiten ga,dachten dat we de kou hadden gehad .blijf maar lekker binnen  en ga lekker  een kaartje maken..
groetjes Marjan.

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, dat ziet er erg gezellig uit ! leuk resultaat
grtjs,martina
x

Scraptastisch zei

Haha je bedoelde je blogpost dat die wat later werd geplaatst! Je zei dat de reactie zo lang duurde...geeft niet hoor dat zijn beginners obstakels! Je eieren staan er keurig op en ze zijn prachtig, want dat heb ik gezien! Als je eitjes niet op komen dan kom ik wel helpen, haha
Fijn weekend Marjan en groetjes van mij!

Je@net zei

Deze zijn ook al zo mooi geworden, Marjan!

Irene zei

Ze zijn weer zó leuk Marjan, écht genieten en dan nog lekkere eitjes erin....warme choco mét slagroom erbij en dan komen we dit koude weekend wel weer door!

XxIrene

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een mooie creaties heb je ervan gemaakt! Brrr en hier is t al koud dus lekker knutselweer!
fijn weekend!
Groetjes Anita

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je van deze eieren gemaakt.
Mooie frisse kleuren.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

aussie aNNie zei

Marjan these are beautiful.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Ans Gilbert zei

Je hebt de eieren prachtig aangekleed,
Ansx

Danoesja zei

Hallo Marjan
Ik heb even heerlijk rond gekeken op je blog en zie zoveel prachtige creaties, dat is echt genieten!
Deze paaseieren zijn ook beeldschoon met al die prachtige details!
Leuk dat je op mijn blog langs kwam en bedankt voor je lieve reactie.
Nog een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja

Trijntje zei

Deze paaseieren zijn ook erg leuk Marjan. Mooi zo met de kipjes. Nog een fijn weekend. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Wat een leuke eieren. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Giny zei

Dank je wel voor je leuke reactie op mijn lente potje.
Ik dacht ik ga ook bij jou eens kijken en heb genoten van al het moois.
Wat een prachtige paaseieren......mooi gemaakt.

Lieve groet Giny

carla zei

Super mooie paaseieren heb je geplaatst.
Gezellig om zo'n mooie versiering in huis te hebben.
Kei mooi gemaakt Marjan.
Groetjes,
Carla

Femminde zei

Wat een super eieren zijn het geworden!! Echt gaaf om die als paasversiering te gebruiken.
En ook nog helemaal uniek.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Ha Marjan,

Jan komt net thuis met de paascreaties. Wat zien ze er leuk uit. En wat heb je er een werk aan gehad. Ze komen straks op de paastafel 🐥🐥🐣🐤.
Heel Hartelijk bedankt.
Gezellige Pasen met elkaar en veel groeten.
Els