zaterdag 12 november 2022

kraft en hond.



 Halo Allemaal.

Allereest ik sta in de top drie met mijn Halloween project bij  Double D. zo leuk.

Bedankt iedereen die een reactie op mijn Halloween project hebben gegeven.
Heel leuk om te lezen.
Zag de challenges bij de Egel en vond het wel een leuke uitdaging.
Zoals jullie weten ben ik met een fotoboek bezig en daar kwam ook onze Tessa in voor , heb een leuke label gemaakt en die gaat meedoen met de uitdaging.
Ook zie je de pagina die erbij hoort.
Dit is onze eerste hond . 
De tweede was van het zelfde ras.
Met deze label ga ik meedoen bij.  De Egel.  kraft en dier.
Voor allemaal nog een fijne zondag.
groetjes Marjan.







13 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat mooi Marjan. De foto's zijn gaaf.
Gezellig dat je meedoet bij de Egel.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi label heb je ervan gemaakt, echt een blikvanger op je fotopagina Marjan.
Fijntjes met die pareltjes en kant en zo leuk die kluifjes erbij.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Martha zei

Leuke pagina, Marjan
Met Tessa in de hoofdrol, mooie tag ook!
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat een leuk label met Tessa. Je hebt er een mooie pagina van gemaakt. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een prachtig winters label en de pagina is ook erg mooi!
Fijne zondag nog en groetjes, Trudy

joke zei

Je halloween creatie zie ik nu en hij is echt geweldig! Leuk label heb je gemaakt met de foto's van Tessa.
Groetjes Joke

Elly zei

EEn prachtige kaart van jullie geliefde viervoeter.
groetjes Elly

Nancy zei

Hey Marjan,
Wat een mooie scrappagina maakte je! Dat gaat een mooi boek worden! De label op zich is geweldig met dat wit en kraft. Ook het Halloweenprojectje is super!
Goh, scrappen heb ik ook nog gedaan maar de laatste jaren geen tijd meer voor... Ooit neem ik het terug op want moet ons trouwalbum nog steeds afmaken...
Liefs,
Nancy

Femminde zei

Wat een mooie creatie met jullie lieve Tessa!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Wat een mooie pagina en al even prachtig label maakte je, de aandacht gaat uit naar de foto's, omdat je de details niet laat overheersen. Heel gaaf!
Schrappen deed ik vroeger ook, maar na een aantal boeken vol gestopt en op kaarten overgestapt.

Bernadet zei

Wat een supermooie tag is dit met jullie Tessa erop verwerkt Marjan!

Angelique zei

Echt een prachtige tag met de foto van Tessa, die komt mooi uit op de fotopagina. Nog een dik compliment voor je Halloween project, zo mooi.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Als ik het goed begrijp is dit een onderdeel van een pagina. Mooi hoe je dit alles verwerkt heb, en het is echt een ode geworden van je eerste hond. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel: kraft en een dier.
Groetjes Nelleke