donderdag 24 november 2022

winter.




 Hallo allemaal.

Hier al weer een berichtje van mij.

Gister kwam mijn vriendin een kaartje maken , had haar het voorbeeld gestuurd van de kerst kaart van mijn vorige post , en die vond ze prachtig.
Met heel veel zin er aan begonnen en de kaart is goed gelukt.
Ik had voor me zelf een uitdaging om iets met de stempel te doen met ijskristallen.
Gestempeld met wit inkt en daarna embossing poeder erop .
Daarna met meerdere kleuren blauw gewerkt en water.
De ijskristallen bleven  mooi wit.
Ga misschien nog iets toevoegen wat weet ik nog niet.
Nu weer naar boven aan het foto boek , de hele ochtend alleen maar foto's uitgezocht wat gaat daar toch een tijd inzitten.
Wil dit geven als we 10 december richting Oss gaan.
Heb nog even.
Bedankt voor de reacties op mijn kerst kaarten , leuk om te lezen.

Groetjes Marjan.


7 opmerkingen:

Lia zei

Mooi met die opliggende letters!
Lia xx

Irene zei

Prachtig! Succes met je album, 10 december is sneller dichtbij dan je denkt!!
xxIrene

Henriët zei

Wat mooi! Deze kaart voelt aan als een sneeuwstorm. Klinkt minder positief dan ik het bedoel.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat een leukerd! En hier ligt ook nog een idee voor een album, mar misschien wil ik teveel....

Scraptastisch zei

Je hebt de smaak te pakken Marjan en deze is ook weer super mooi! Succes met het fotoboek, de laatste loodjes!!!!
xx Gerie

Elly zei

Je kaart is erg mooi geworden, veel succes met je album.
Groetjes Elly

Martha zei

Prachtige kaart Marjan
Leuk met die embossing en tekst verhoogd
Succes met de foto's
Liefs Martha