vrijdag 28 oktober 2022

Halloween








 

Hallo allemaal.

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn Herfst kaart en op de mededeling dat we opa en oma worden. Leuk om te lezen.
Dit keer iets voor Halloween zomaar omdat ik het leuk vindt om er iets voor te maken en bij double D vragen ze zwart en oranje  .
 Misschien moet het wel een kaart zijn  maar dan doe ik niet mee.
Vond het te leuk om dit niet aan jullie te laten zien.
De lantaarn had ik al uitgestanst klaar liggen en in het zwart dus dacht toen deze ga ik maken.
Bovenop de lantaarn een hoedje met spin en wat spinrag.
In de lantaarn vlieger papier schijnt mooi door.
Versierd met wat stickers .De letters met een malletje van Ali en ook de heks.
Het hekje met pompoen ooit een keer uitgestanst  met een malletje van Gerie.
Hoop dat jullie dit leuk vinden . 
Ga nu naar mijn hobby kamer boven en ga aan het foto boek verder.
Wel leuk als hij zijn baby foto"s heeft als ze straks zelf een baby krijgen.
Wens jullie allemaal een heel mooi weekend , wordt prachtig weer dus genieten.
Groetjes Marjan.

Wil meedoen bij  Double  D   oranje zwart.
                           

12 opmerkingen:

Femminde zei

Hallo Marjan,
Dit heb je weer super mooi gemaakt!!
En je kaart volgens schets is ook een topper.
Leuk dat je weer met het babyboek verder gaat. Is inderdaad straks super om erbij te pakken als het kleintje geboren is.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Supergave creatie…ik heb niks met halloween naar dit is toch wel heel leuk!
Groetjes Ellen

Lia zei

Wat een superleuke creatie!! Halloween is aan mij niet besteed, maar dit vind ik wel heel erg mooi.
Lia xx

Darlene zei

OH WOW!! This is just AWESOME! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

Darlene
DOUBLE D
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Scraptastisch zei

GAAF Marjan, ook al heb ik niets met haloween is hrt wel altijd enig om te maken en je lantaarn ziet er super uit! Nu maar je fotoboeken in orde maken want die klus moet ook geklaard! Heb je, je nieuwe fiets al. Ik heb met buuf 40 km gefietst vanmiddag, heerlijk!
xx Gerie

Martha zei

Wat een leuke halloween creatie, Marjan
Prachtig gemaakt!
Veel plezier met het babyboek
Liefs Martha

!neke zei

Super mooi !!!
Snap dat je dit leuk vindt om te maken!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een gave Halloween creatie Marjan, heel leuk met dat kaarsje onderin. Succes met het maken van je babyboek.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat een leuke creatie heb je gemaakt. Knap met al de details en het kaarsje.
En succes met het boek, leuk werkje!

Marjan zei

Nou, als dat geen topper wordt... echt heel erg gaaf gedaan! Die spin is echt een engerdje!!

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige creatie! Groetjes Doris

Bernadet zei

Wat een geweldige creatie is dit Marja!
Super ook dat oranje/zwart. Geweldig mooie details!