maandag 3 januari 2022

Gastdesigner . Huisjes.



                                                                  

                                                                    Hallo allemaal.


Als eerst voor iedereen een gelukkig , gezond en creatief nieuw jaar.

Dit kaartje had ik gemaakt voor 4 season challege blog omdat ik een top drie plekje had met mijn paperclip kaart met highlander erop .


Deze kaart had meteen ook een bestemming ,en ze vonden het erg mooi.

Denk dat het een tijdje duurt voor ik weer een kaartje laat zien ,waarschijnlijk een creatie die ik voor Gerie aan het maken ben.

Zijn hier begonnen met de boven verdieping , alles opruimen ,kasten leeghalen want er komt een pvc ,vloer in. èén kamertje wordt voor mij ingericht zodat ik daar de foto boeken af kan maken , blijft het beneden een beetje ruimer.

Hoop dat we in het nieuwe jaar weer kunnen genieten van alle moois wat er op de blogs verschijnt .Geniet hier erg van.

Ben niet elke dag aanwezig maar doe wel mijn best.

Groetjes Marjan.


10 opmerkingen:

Trijntje zei

jij ook de allerbeste wensen voor 2022. Je hebt een hele mooie kaart-creatie als GD gemaakt. Succes met opruimen en schoonmaken. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar Marjan en wat heb je een gave box-kaart gemaakt. Heel gezellig al die huisjes bij elkaar en mooi met schaduw gewerkt. Leuk dat je gast-designer mocht zijn. Succes met opruimen/klussen.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Beste wensen !
Wat een top kaart !!!!
Groeten Ineke

Elly zei

Heel mooi zeg je huisjes zo verwerkt in een doosje.
Ja die paperclip was ook zo gaaf. Veel succes, wordt het straks weer super netjes, ik mag nog een paar weekjes hobbyen en dan zal het bij mij ook stiller worden.
Groetjes Elly

Henriët zei

Super leuk met al die huisjes in een doosje. Wat zal dat een gepriegel zijn geweest.
Groetjes van Henriët

Angelique zei

Ook voor jou de allerbeste wensen. Wat een gave box zo met de huisjes. Succes met het opknappen van de bovenverdieping.
lieve groetjes Angelique

Trudy zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en wat heb je een prachtige huizencreatie gemaakt! Succes met klussen!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Prachtige huisjes , heel mooi gedaan!
De allerbeste wensen voor 2022!
Succes met het inrichten van je kamertje, groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan
voor jou ook een heel gelukkig 2022
eindelijk is het gelukt om je in mijn zijbalk te krijgen, van af nu blijf ik je volgen
Prachtige creatie heb je gemaakt!
Liefs Martha

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige box met de huisjes en de lantaarn Marjan.
Een plaatje!!
Groetjes Antje