dinsdag 11 januari 2022

Sneeuwklokjes




                                                       Hallo allemaal.

Hier toch nog weer een kaartje.

Tussen het klussen door , toch nog een kaartje , zie op de tuin alweer de sneeuw klokjes uit de grond komen. Dacht daar ga ik een boeketje van maken. Vind het altijd een vrolijk gezicht maar wil nog niet zeggen dat we de winter al hebben gehad. Noemen ze niet voor niets sneeuw klokjes. Dit is dus een heel ander kaartje dan dat jullie van mijn gewend zijn.

 Vrijdag is Gerie jarig dus kom dan terug maar dan met een kaart waar alles opzit.

Mijn laptop heeft kuren want er is een kop koffie overheen gegaan , hij deed het gelukkig wel weer maar nu valt af en toe mijn toetsenbord uit, ja dan kan je niet zo veel. Opnieuw opstarten en dan doet mijn toetsenbord het weer. Bedankt voor het reageren op mijn vorige kaart.

Met dit kaartje ga ik meedoen bij .         Cut it up.          verjaardag.

                                                              Marianne challenges       Label en lint.  # 285.

Heb gebruikt  .    label , CR1551.               Bouquet Wrapper   LR0742

Papier PK9177           telefoon berichtenCs1059        mini labels    CS1028.

Ga nu de kwast weer ter hand nemen en afschilderen .

Tot vrijdag .

groetjes Marjan.




17 opmerkingen:

Martha zei

Dat heb je mooi gemaakt Marjan!
Leuk dat kleine boeketje sneeuwklokjes,
komt mooi uit de kaart!
Liefs Martha

Elly zei

Heel mooi je kaart. Jeetje echt vervelend voor je, zonder pc of laptop is echt niet fijn...kop thee is gauw om dan idd.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een geweldig leuk kaartje met dat bosje sneeuwklokjes.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Eri zei

Prachtige kaart met dit sneeuwklokjes boeket!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat supermooi dit boeket! Deze stans ligt ook op mij te wachten... morgen....
Succes met klussen!

Nelleke zei

O, een geweldige kaart. Het boeketpapier heb ik ook net, en al veel zin om hier wat mee te maken. groetjes, Nelleke

Aniet zei

Prachtige kaart Marjan, heel mooi! Succes met je computer,
bedankt voor het meedoen
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Angelique zei

Heel mooi en lief kaartje met de sneeuwklokjes. Balen die problemen met je computer, hopelijk lost het zich nog op.
groetjes Angelique

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Trijntje zei

Wat een prachtige kaartjes de sneeuwklokjes. Ze zijn zo mooi . Net mijn moeder hebben wij er ook kaartjes mee gemaakt. Leuk om ze in de wrapper te doen. Ze zijn zo mooi in deze tijd. Groeten Trijntje

Cut It Up Challenge Blog zei

I love your elegant snowdrop card!

Thanks for sharing your Birthday Cards project with us at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Suzan zei

Ik vind hem prachtig Marian! Zo mooi gemaakt!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes suzan
DT MD Challenge Blog

De Hobbyzolder zei

Wat een prachtig boeketje met de sneeuwklokjes. Helaas staan ze nog niet in mijn tuin (ik vergeet ze steeds te kopen)
Gezellig dat je meedoet met onze "Label OP kaart" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Anita zei

Wat een ontzettend leuke kaart met het bosje sneeuwklokjes Marian.
Gezellig dat je meedoet met onze label OP kaart

Gr. Anita
MDblog

Judith zei

Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt. Mooi bosje bloemen.
Gezellig dat je mee doet met onze "Label OP kaart" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met het boeket sneeuwklokjes!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Wow wat een prachtig boeket sneeuwklokjes! Het lijkt wel of ze zo uit je tuin komen! Succes met je laptop!
Groetjes Trudy