woensdag 19 januari 2022

Fietsenwinkel.





Hallo allemaal.

Hier weer een ander kaartje dan die ik voor Gerie heb gemaakt.
Wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties ,heb ze al een paar keer gelezen en krijg er zoveel voldoening van.
Deze kaart voor een opdracht ,Mijn zwager opent een winkel in Amsterdam en nu belde zijn vader of ik iets wilde maken.
Derde zaak inmiddels en dan weet je het niet meer , wat moet ik hier weer voor maken.
Toen hij belde zat mijn vriendin hier en ik dacht meteen aan de letters Amsterdam . Zij heeft een snijmachine en wilde dit wel voor mijn uitsnijden. Kwam iedere keer iets bij maar samen kwamen we uit op dit ontwerp.
Heel strak maar ben heel tevreden over deze kaart .
Doe er nog een standaardje bij , kan hij mooi staan.
Een doos verbouwd zodat de kaart daar inpaste.
Nu nog een kaart die ik ga geven.
Zouden zondag de opening houden , maar gaat toch niet door wegens de regels van corona.
Jammer maar zijn vader en moeder gaan smorgens wel even met ze mee om te kijken en smiddags het personeel.
Breng dit morgen naar ze toe. 
Zijn vaak heel enthousiast. 

Wil met deze kaart nog meedoen bij    de Egel       letter A.

groetjes Marjan.


Dit is de kaart die wij geven.
Dacht zet het er nog even bij.


 


14 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!!
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Dat hebben jullie maar mooi samen gedaan en het resultaat is prachtig!!! Ze zullen het prachtig vinden Marjan!
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart voor het openen van een fietsenzaak. Superleuk gemaakt. De machine heeft jullie leuk geholpen. Groeten Trijntje

Lia zei

Wat heb je de kaart supergoed aangepast aan de gelegenheid. Dat zullen ze leuk vinden!
Lia xx

Irene zei

Je paperclip voor Gerie is in 1 woord schitterend met zo veel er op en aan, super knap maar dit spreekt me ook enorm aan Marjan, keigaaf en modern...wat zullen ze er blij mee zijn!
xxIrene

karin zei

Een leuk bij elkaar passend setje deze kaartjes. Prachtig gemaakt!
Veel succes voor de nieuwe zaak.
Groetjes,
Karin

Elly zei

Wow ik vind hem geweldig, heel mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Trudy zei

Super leuk gemaakt, wat zullen ze er blij mee zijn!
Groetjes Trudy

Martha zei

Wat toepasselijk Marjan
Dit gaat hoge ogen scoren
Superleuk!
Liefs Martha

Antjes kaartcreaties zei

Wat een geweldige kaarten Marjan.
Hoe verzin je het.....
Zo persoonlijk en stoer.
Groetjes Antje

Nelleke zei

2 geweldige kaarten, die Amsterdam kaart vind ik geweldig en in mooie frisse kleuren. Ook jouw kaart is echt leuk! Dank je wel voor jouw bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Wat een toffe persoonlijke kaart!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Wat gaaf Marjan!
En ook nog eens heel toepasselijk!

Nancy Soetaert zei

2 mooie kaarten voor de nieuwe fietsenwinkel. Die krijgen vast een plekje in de winkel.
Je kaart hieronder voor Gerie is ook al zo mooi! een kunstwerkje...
Nancy