vrijdag 4 december 2020

Verjaardag Trijntje.




Trijntje als eerste  Gefeliciteerd en hoop dat je een gezellige dag hebt met heel veel post.
 Deze kaart voor Trijntje gemaakt , hoop dat ze kaart al heeft gekregen.
De achtergrond  gemaakt met distress inkt en nog wat metallic verf van de action, er zit dus een mooie glinstering op de kaart , moeilijk te zien .
Vogeltjes , vlinders en bloemen mogen dan ook niet ontbreken op deze kaart .

Allemaal nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.
Op dit moment een beetje druk met mijn hobby .Mijn zus vroeg of ik twee kaarten wilde maken
voor haar. Allemaal aanwijzingen gekregen , en succes.
Het is dan ook wel veel denk werk en daar loop ik dat een tijdje mee rond en begin dan mijn stansjes uit te zoeken en ga daar dan mee aan de slag.
Deze kaarten zullen jullie eerdaags op mijn blog zien . 
Had al een foto gestuurd hoe ze zijn geworden , en kreeg als reactie niet normaal wat je er van gemaakt hebt.
 Dus iets minder tijd om te reageren op jullie kunst werken .
Allemaal een heel fijn weekend.
groetjes Marjan.



9 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een prachtig kaartje heb je voor Trijntje gemaakt Marjan, zal ze heel leuk vinden! Natuurlijk ook een kaartje gestuurd maar die had ik al eerder gemaakt voor haar en laten zien op mijn blog vertel ik je nog wel! Altijd een uitdaging een verzoek voor kaartjes maar komt jou kennende zeker goed! Ik ga zo weer werken tot 21.00u en dan lekkervrij weekend.
xx Gerie

Lia zei

Wat een prachtige kaart is dit. Daar zal Trijntje blij mee zijn!
Lia xx

Ans Gilbert zei

Echt een superleuke kaart heb je voor Trijntje gemaakt, mooie kleuren ook,
Groetjes
Ansx

Eri zei

Jij hebt lekker uitgepakt met deze prachtige labelkaart Marjan, Trijntje zal hem zeker weten prachtig vinden! Altijd fijn dat de andere creaties ook goedgekeurd zijn.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Mooi zeg! Dat heb je ook alweer zo mooi gemaakt. En leuk dat je weer zo lekker hobbyt. Geeft toch altijd wel voldoening..

Elly zei

Je kaart is heel mooi Ja als je een heleboel kaarten als opdracht moet maken is het even denken en puzzelen, maar kan niet fout gaan toch.
Groetjes Elly

Marlies zei

Een prachtige kaart voor Trijntje, heel chique en een mooi vintage look. groetjes, Marlies

Trijntje zei

Hoi Marjan. Hier ben ik dan... IK geloof dat we allemaal nog heel druk zijn met kaarten en andere dingen. Ik heb een opdrachtje voor een stel sterkte en condoleance kaarten . Had zelf nog verjaardag kaarten nodig... IK wil je hartelijk bedanken voor je prachtige kaart die je speciaal voor mij maakte. Heel lief. De kaart was op tijd hoor. Staat mooi in de kast...Heel leuk om zoveel verjaardagpost te ontvangen. Groeten Trijntje

Gina zei

Hele mooie kaart voor Trijntje met het kant en het lint! Mooi op het houterige designpapier ! Ja, in je hoofd weet je wat het moet worden, en dan komt de lange zoektocht hoe daar te geraken! We kennen dat ;) Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat! Groetjes, Gina