donderdag 17 december 2020

kerst huiskamer.










 Hallo allemaal.

Hier iets heel anders dan een kaart.Was de bedoeling dat dit een kaart werd maar dat ik de haard klaar had en wat ik er allemaal op wilde verwerken werd de kaart wel erg groot , dus daarom besloten om het in een canvas doek te maken.was een heel werkje maar hier hou ik van.Ook konden de lichtjes niet ontbreken , heb er zelfs twee gebruikt.Wil graag meedoen bij Double D .waar ze poinsettia vragen en die zitten in mijn krans. Hoop dat jullie dit leuk vinden er is veel te zien. Vond de tekst die aan de schoorsteen mantel hangt zo leuk dus die moest er zo wie zo op.

Wil met deze creatie meedoen bij:

                   Girls Creatief Craft                                      

A bit more time to craft.           

Creatief Crafting Ooms.     

The holly and Ivy christmas.

Ally's Angels.

Hoop dat dit goed is .

Voor iedereen hele fijne kerstdagen en een goed en gezond nieuwjaar. Als jullie een berichtje willen achter laten lees dit met veel plezier, alvast bedankt.

Groetjes Marjan.

                                                    







16 opmerkingen:

Eri zei

Wow, wat een prachtig schilderijtje, er is inderdaad heel veel moois op te zien. De verlichte kerstkrans is super.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Ja het is een juweeltje heb hem in het echie gezien hè!
Ik geniet zo van je kerststuk Marjan xxxx
xx Gerie

Barbara zei

Super creative and so unique. I keep looking at all of the details you created. Thanks for joining with us on the last challenge at Double D for the year 2020. Happy Holidays.
Barbara DT

Diane zei

What a beautifully created card this is with all the pretty details, the wreath is gorgeous! Thank you for joining our challenge at Double D and have a very Merry Christmas!!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Marjan zei

Wat mooi gedaan!! Echt iets om elke jaar weer te gebruiken! Leuk dat je er ook lichtjes in verwerkt hebt!

Darlene zei

OH WOW this is AWESOME! What a beautiful work of art! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Poinsettia’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Annerieke zei

Geweldig, wat heb je dit mooi gemaakt. Het ziet er ook zo sfeervol uit met het licht.
Groetjes, Annerieke

GerJanne zei

Hoi Marjan,
dit is echt heel gaaf! Kan me voorstellen dat dat niet op een kaart paste! Maar zo is het veel leuker!. Komt in elk geval niet op een stapel te liggen...En je bloemstuk is ook heel mooi. Ik had die even gemist.
Je kaart kwam hier ook binnen, hartelijk dank. Een plaatje! Peter zag hem en die zei: die heeft voor mij nu al gewonnen. Maar toen moest ik hem uitleggen dat ik alleen prijzen weggaf met mijn verjaardag, hihihi.....maar het zegt genoeg he, viel in de smaak!

Elly zei

Prachtig! Wat een werk ook, je hebt er een heel mooi kerst schilderij van gemaakt, dat is elk jaar genieten ervan.
Groetjes Elly

Marijke zei

Wat en prachtig schilderijtje met leuke en grappige details erin verwerkt! Dit is leuker dan een kaartje want deze kan je heel lang bewaren. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.

Alex zei

Wow... amazing project! Love the christmas wreath!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

Bernadet zei

Wow Marjan, wat is dit gaaf zeg!!

En dan die lichtjes er nog bij!! Super gedaan. Een waar meesterwerk!

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een prachtige creatie , ik blijf er naar kijken al die mooie details echt wel prachtig!!
Fijne zondag , groetjes Doris

Trijntje zei

Wat een gezellige kerstkaart heb je gemaakt Marjan. Groeten Trijntje

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kunstwerk! Super mooi gemaakt en wat een leuk idee. Ik ben er helemaal weg van, zo mooi! groetjes, Marlies

jordanbev5@yahoo.com zei

Beautiful Christmas scene and love how you added the lights!