woensdag 23 december 2020

kerststukken.











 Hier iets heel anders dan een kaart. Had weer zin om kerststukken te maken ,dus lekker aan de slag.
Vorig jaar kon het niet van mijn handen maar nu gelukkig weer wel.
Ze waren er allemaal weer blij mee.
In totaal tien stukjes gemaakt. niet op één dag want zoon vroeg of ik nog een stuk wilde maken voor iemand.Dus druk aan de slag ,kon gelukkig nog op de markt terecht voor groen en wat bloemen.
Het bleef er niet bij één maar werden er nog drie.Dacht daar kan ook wel een stukje heen ,die kan het wel gebruiken.Nu weer even rustig aan. 
Heb nu maar een puzzel op tafel gelegd.
Maar eerst vandaag mijn favoriete klusje naar de winkel zal er wel erg druk zijn.
Advies ga op rustige tijden maar volgens mij zijn die er niet.
Wilde eigenlijk voor de kerst mijn huiskamer als laatste werkstuk voor kerst laten zien ,maar wilde dit er ook toch op zetten.
Bedankt voor de reacties ,lees ze met veel plezier.
Allemaal gezellige kerstdagen maak er wat van, want dit jaar vergeten we niet.
Groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Lia zei

Wow, dat ziet er allemaal prachtig uit! Een bloemist kan het niet mooier maken.
Fijne Kerstdagen
Lia xx

Elly zei

Prachtig zeg hoe je dit allemaal zo gemaakt hebt!
Zou er zo eentje kopen bij je, en ook leuk te zien hoor ipv kaartjes.
Wens je hele fijne dagen XX
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Je hebt prachtige kerststukken gemaakt, echt super
Groetjes
Ansx

Henriët zei

Geweldig mooie kerststukken heb je gemaakt. Dat doe ik je niet na.
Vooral die met de amaryllissen vind ik mooi.
Fijne feestdagen!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Wow, die zien er stuk voor stuk geweldig uit! Wat gaaf met die lampjes!
Groetjes, Eri

GerJanneke zei

Sjonge, wat ontzettend mooi! Knap dat je zo kunt. Bij mij zou het een rommeltje worden.
En ik heb geluk gehad: twee keer naar twee verschillende winkels geweest en allebei de winkels heel weinig mensen!

aussie aNNie zei

. Merry Christmas. 🎄

Scraptastisch zei

Wouw je hebt je roeping misgelopen Marjan, een bloemist kan het niet beter volgens mij! Ik geniet enorm van het door jou gemaakte kerst stuk ... zo lief!!! en heb er nog gezellig lichtjes in gedaan staat zo gezellig! Dit jaar vergeten we zeker niet en we proberen er met de kerst maar een beetje wat van te maken! Fijne dagen en kerstgroetjes van mij!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kerststukjes Marjan, jij hebt heel wat mensen blij gemaakt denk ik.
Hele fijne knusse dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wauw...wat een prachtige kerststukken!
Een voor een Prachtig.
Fijne feestdagen, groetjes Doris

التاج المثالى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
التاج المثالى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.