dinsdag 16 juni 2020

Jeroen jarig.


Deze kaart gemaakt voor onze jarige zoon die vandaag 32 jaar wordt.
Hij was zaterdag hier want had een feestje en bleef hier voor een nachtje, fiets ophalen en op naar de BBQ.
 was echt een bliksem bezoek . Zondag ochtend ging hij op visite bij zijn broer en schoonzus die haar verjaardag vierde en ging daarna weer naar Oss.
De kaart die ik voor hem gemaakt heb meteen maar meegegeven en er iets ingestopt.
Heb al een keer wat gemaakt maar ga ik gebruiken in zijn fotoboek.
We gaan niet heen want Jeroen ging gewoon werken., en voor een uurtje s avonds is de afstand net even te ver.
Zijn er pas nog geweest om hun huis te bewonderen. Normaal gesproken hebben wij de drukste week van het jaar en hebben we geen tijd voor zijn verjaardag ,had nu wel gegaan want de beurs gaat dit jaar niet door.Geeft ook wel rust bij ons.
Zo laat je een tijdje verstek gaan en zo ben je er dag na dag.
Bedankt voor de reactie's op mijn tasje.
Morgen laat ik nog een tasje zien die ik mee laat doen bij Marianne  design.

groetjes Marjan.





7 opmerkingen:

Eri zei

Gefeliciteerd met je jarige zoon! Deze kaart voor hem is super!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Wat heb je dit weer leuk gedaan. Heel leuke details.
Groetjes Nicolette

Bernadet zei

Proficat met Jeroen Marjan.
Je hebt een echte stoere mannen kaart voor hem gemaakt.

Henriët zei

Gefeliciteerd met jullie zoon. Soms is het lastig om op bezoek te gaan als ze niet om de hoek wonen.
Maar je kaart is erg leuk. Lekker stoer!
Groetjes van Henriët

Lia zei

Dat ziet er stoer uit! Zoveel leuke details tot één geheel: knap!
Lia xx

GerJanne zei

Gefeliciteerd met jullie zoon! Je kaart is super! En persoonlijk. Groot gelijk dat je hem mee gaf! Is hij in elk geval op tijd...en voor een uur zou ik ook niet heen en weer rijden!
Mooi dat je ook de positieve kanten ziet van het niet doorgaan van de beurs..

Elly zei

Gefeliciteerd met je zoon, je kaart is prachtig.
Groetjes Elly