vrijdag 19 juni 2020

giraf.



Hier toch weer een kaartje ,kon het niet laten. 
Bij Knutsels en Kadootjes was er een uitdaging maak iets met een giraf , was hier al een keer mee begonnen maar heb hem nu afgemaakt.
Nog bedankt voor alle leuke berichtjes van jullie , ik geniet hier erg van .
Hij kon nog net meedoen zag ik.
 Wil graag meedoen bij .
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/05/nieuwe-challenge-giraffe-op-je-kaart.html
Probeer hem nog te posten om 18.03 maar lukt niet meer zegt al gestopt , maar is nog geen 23.59.
Jammer.Moet ik ook maar niet zo lang wachten maar had zoveel om te laten zien dat ik hier mee gewacht heb.Volgende keer ga ik eerder op mijn blog zetten.
groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Marjan,
klopt, er is iets met de inlinkz. Je kaart is zo ontzettend leuk. Enig die giraffe achter het stuur met zijn brilletje op! Dank je voor het meedoen en ik zet hem er nog bij in onze FB groep (DTpagina)

Bernadet zei

Wat een prachtige kaart is dit MArjan!
Zo supermooi hoe je alles verwerkt hebt

Suzan zei

Oh wat een mooie kaart Marjan! Echt superleuk!
Groetjes Suzan

Elly zei

Je kaartje is top! Heeft ook wel veel werk ingezeten.
Jammer dat je hem niet meer kon plaatsen,
Groetjes Elly

Marlies zei

Wauw wat een super jungle kaart heb je gemaakt Marjan. Helemaal geweldig! groetjes, Marlies

aussie aNNie zei

Fabulous card, impressive and lovely design/x

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Marjan!
Gezellig met al deze leuke dieren echt top gedaan.
Groetjes Doris

Femminde zei

Wat een super leuke kijkboxkaart!! Wel weer een toppertje Marjan. En ja dat te laat zijn dat heb ik ook regelmatig. Wel jammer.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

carla zei

Een hele leuke jungle kaart is dit geworden.
Leuke dingen op te zien.

Marjan er staat nog een verrassing voor jou op Carlin's Kaartenparadijs.
Kom maar vlug eens een kijkje nemen.

Groetjes,
Carla

Sandra zei

Wat een super leuke kaart Marjan ,en ook je kaart eronder .Super !

Groetjes Sandra