woensdag 3 juni 2020

Corona



                                                                                
Hallo allemaal hier alweer een kaartje ,krijg de smaak te pakken.
Deze week kocht ik in de winkel 5 mondkapjes en dacht die ga ik gebruiken, Bij Elly in haar winkel het scrapateljeetje in  Anna Paulowna zag ik van die  mooie scrap vellen voor Corona dus die moesten mee. Twee met plaatjes en één met tekst.
Is ook leuk om te gebruiken in het foto boek.Hoop dat jullie het leuk vinden.
Heb de reacties op mijn vogelkooitje met veel plezier gelezen ,.Hoop dat hier ook reacties op komen want lees ze met veel plezier.



Wil graag meedoen met de volgende

12 opmerkingen:

Ellie Bakker zei

Super leuk gemaakt Marjan, 2020 wordt een jaar om nooit te vergeten. Het is voor iedereen wel wennen om mondkapjes te gebruiken maar het is voor het goede doel aan de 1,5 meter zijn we inmiddels ook gewend. Blijf gezond en veel plezier met kaarten maken.
Groetjes Ellie

Femminde zei

Ik zag die titel en dacht: Jij zal toch geen corona hebben. Gelukkig niet!!
Maar wel een super toffe creatie heb je weer gemaakt!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

Wat gaaf gedaan, heel leuk verzonnen.
Leuk knipvel ook!
Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT

Scraptastisch zei

Leuke knipvellen heb je gevonden bij Ellie en wat een gave creatie heb je ervan gemaakt Marjan. We hebben er allemaal op de één of andere manier mee te maken en hoop dat we allemaal gezond blijven. En fijn dat we elkaar weer zachtjes aan mogen bezoeken, is weer een begin! Erg mooi gemaakt!!!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Great card Marjan and 2020 was like this and still is.xx

GerJanne zei

Dat ziet er echt heel gaaf uit. Heb je mooi gedaan en inderdaad, 2020 gaat de geschiedenisboeken in als het coronajaar denk ik. Grappig die mondkapjes! Ze zijn warm hoor, als je ermee moet werken..

Elly zei

Zeker een jaar om niet meer te vergeten, en dat heb je mooi neergezet zo.
Groetjes Elly

JOKE zei

Wat een leuke kaart en wat helemaal van deze tijd!!! Ik wist niet eens dat er al speciale scrapvellen waren over de corona...
Ik had me vorig jaar voorgenomen om niet meer naar zoveel beurzen te gaan, ik dacht alleen nog in de heideweek in Ede. Dat is altijd in de laatste week van augustus maar die gaat ook niet door dus alleen maar lekker leuke dingen doen en geen verplichtingen. Heerlijk...
Liefs Joke

Caroline zei

De link die je bij onze challenge hebt geplaatst, doet het niet. Misschien moet je daar even naar kijken.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Gina zei

Dit kaartje spreekt voor zich ! Het beschrijft perfect hoe we dit jaar 2020 beleven. Mooi bedacht! Groetjes, Gina

Nicolette zei

Heel erg mooi Marjan. Mooi gemaakt.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Bernadet zei

Dit is echt supermooi Marja!!