vrijdag 10 april 2020

paasstukjes



 Hallo allemaal ,gezellig dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog.

Sorry dat ik niet zo veel reageer op jullie kunst werken ,petje af voor diegene die alle keren wat plaatsen ,ben een beetje leeg en er komt weinig uit handen. Deze stukken moest ik maken van mezelf dus alles gekocht en aan de slag. Bij mij moet er soms een beetje druk achter zitten..Dit stuk heb ik  woensdag  gemaakt voor onze zoon en zijn vriendin,heb het in een doos gedaan en opgestuurd naar Uden. Zag nu dat de foto wel beter kon maar het stuk is al onderweg dus kan het niet opnieuw doen, moest voor vijf uur op de post .Geprobeerd het te bewerken maar dat lukt niet.
Hoop dat het goed aankomt en dat ze het mooi vinden.

 Dit stuk voor  Bas en Tess hebben een grote tafel dus kon het stukje ook wat groter.Deze gister gebracht vonden het erg mooi. De honden waren ook weer blij ons te zien.Alles op gepaste afstand.


Dit stuk voor Tim en Dorien gemaakt en deze ook gister weggebracht wonen dicht bij dus ook deze neergezet en op afstand nog even met ze gepraat. blijft vreemd.Wens jullie allemaal nog een fijne dag, morgen kom ik nog met een kaartje.
groetjes Marjan.

8 opmerkingen:

Nicolette zei

Prachtige passtukken.
Fijne paasdagen,
Groetjes Nicolette

Eri zei

Wow, prachtige paasstukken, ik ka me helemaal voorstellen dat ze er blij mee waren! Fijne Paasdagen!
Groetjes, Eri

Lia zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt. Dat brengt het voorjaar in huis in!
Lia xx

Scraptastisch zei

Prachtige paas stukken Marjan....super mooi gedaan!!!
goed weekend hoor!
xx Gerie

Gina zei

Mooie paasstukjes Marjan ! Ik zou niet weten hoe er aan te beginnen ! groetjes, Gina

Plony zei

Het ziet er echt geweldig mooi uit....gelukkig heb je dit kunnen maken en ik denk dat dat toch ook wel voldoening heeft gegeven. Afschuwelijk dat het nu allemaal zo moet maar laten we hopen dat we straks kunnen zeggen het is het waard geweest. Houd je goed Marjan en ik wens jou en iedereen die je lief is een hele mooie pasen. We zouden het graag allemaal anders zien maar als we relativeren dan is het eigenlijk alleen maar belangrijk dat we er nog mogen zijn....dat is niet overal meer vanzelf sprekend.
Dikke knuffel......Plony

GerJanne zei

Hoi Marjan,
ik kan me heel goed voorstellen dat je niet alles kan volgen hoor, ik plaats elke dag was in deze tijd. Ik vind het al heel leuk als je af en toe even langs komt.
Jouw paasstukjes zijn heel mooi! Ik heb een boel bloemen staan! Zo gezellig!

Trijntje zei

Schitterende paasstukken heb je gemaakt Marian! Inderdaad een moeilijke onzekere tijd
Dat je wel in de greep kan hebben zodat het even niet zo lukt om wat te doen
.. maar soms als je toch graag iets voor iemand wil maken .Lukt het wel! Het is jou geweldig gelukt.alvast goede paasdagen in deze anders dan anders tijd het ga je goed. Groeten Trijntje