maandag 20 april 2020

30 jaar.


             

Hallo allemaal , ten eerste bedankt voor jullie reacties op mijn paas taart.
Lees het met veel plezier.

Vandaag is onze jongste zoon jarig. 30 jaartjes jong of voor ons oud, wat gaat die tijd dan toch snel.
Aan de leeftijd van je kinderen merk je eigenlijk dat wij zo zoetjes aan ook bij de ouderen gaan horen.
Zijn gister al op verjaardag geweest ,raar hoor geen hand, geen knuffel, uit elkaar zitten , wat is dit toch allemaal een gekke gewaarwording .
Hebben lekker buiten gezeten , gelukkig kon dit nog wel.
Vond zijn kaart erg mooi .
Ben toch wel benieuwd  wat Rutte te vertellen heeft morgen.
Die 1.5 meter blijft er voorlopig wel in.
Hopelijk mogen wij weer op de markt in Amsterdam staan.
Hebben altijd een beurs in Juni maar kregen zaterdag bericht dat dat ook niet door gaat,waren er al bang voor.
Lopen op deze manier heel veel mis .
Maar zijn nog gezond en willen dat ook blijven, dat is wat telt op dit moment.
Een nieuwe week we gaan er weer voor.

Lieve groetjes aan jullie allemaal.
Marjan.

14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je voor je zoon gemaakt, wat zijn de schoenen er leuk bij.
Ik ben ook benieuwd wat morgen de boodschap zal zijn,
groetjes,
Ansx

Lia zei

Mooie, stoere kaart. Ik vind het geruite papier echt gaaf!
Lia xx

Eri zei

Gefeliciteerd met je jarige zoon Marjan. Je hebt een prachtig stoere kaart voor hem gemaakt die geruite sneakers zijn top!
Ik hoop voor jullie dat je weer op de markt mag gaan staan, maar wees toch vooral voorzichtig!
Groetjes, Eri

Elly zei

Geweldige kaart Marjan! En van harte gefeliciteerd met je zoon, tja helaas merken we dat aan hun...tijd vliegt.
Ik ga vanaf nu je ook volgen, je had bij mij gereageerd vandaar dat ik zo bij je terecht gekomen ben.
Zal eens verder neuzen op je blog.
Wens je een fijne maandag en zal duimen dat jullie de markt weer op mogen.
Groetjes Elly

aussie aNNie zei

A lovely creation with gorgeous images used up and wonderful design..
Stay happy and safe.xx

Scraptastisch zei

Wat een hele mooie stoere kaart voor Tim en fijn dat jullie op afstand toch nog even bij hem konden zijn en lekker in de tuin zitten. Dertig alweer hè....waar blijft de tijd! Houd moed Marjan en Dirk en ik hoop voor jullie dat de markt weer open gaat, maar doe wel voorzichtig dan! Fijne dag!
xx Gerie

Annemarie en Merit zei

een hele gave kaart en nog van harte gefeliciteerd.
Inderdaad zolang we gezond mogen blijven, kunnen we een berg aan.
hopen dat jullie weer op de markt mogen, maar pas goed op jezelf.
Liefs Annemarie en Merit

Annerieke zei

Gefeliciteerd met je zoon Marjan! Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, leuk met de leeftijd erop verwerkt en ik zie heel veel stoere details, top. Er gaan veel dingen anders op het moment hè, maar hou vol hoor!

bolletjelucky.blogspot.com zei

O ik vind dat je een prachtige kaart voor je zoon gemaakt hebt Marjan. Mooi model, mooi papier en tiptop opgebouwd. Leuk zoals dat nieuwsgierige katje tevoorschijn piept. Alsnog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag en ik hoop ook op goede berichten morgen maar ik denk dat het maar baby stapjes zullen zijn.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ja, dat zeg je goed: aan je kinderen zie je des te beter dat jezelf ook ouder wordt. Gefeliciteerd met je jongste zoon. Je kaart voor hem is geweldig!
Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat veranderen na 28 april..best spannend! Ik hoop wel dat ze voorzichtig blijven, want het is nog lang niet weg.

!neke zei

Super mooie kaart voor je zoon !
En ook nog gefeliciteerd!
Groeten Ineke

Henriët zei

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik snap dat hij deze stoere kaart mooi vond.
Groetjes van Henriët

Plony zei

Wat een superleuke kaart is het geworden....die schoenen doen het er ook heel goed bij. Gaaf.....en nog gefeliciteerd natuurlijk....30......ach ja....onze oudste wordt al 42. Wij waren er jong bij zeggen ze dan hihihi....de tijd gaat snel....te snel.....zelfs nu nog met alles wat er afspeelt. We gaan met spanning kijken wat er vanavond wordt gezegd maar ik vrees dat dat nog allemaal niet mee zal vallen. Voorlopig zijn we hier nog wel even zoet mee met z'n allen. Volhouden is het woord van de dag...nog steeds....en we doen ons best.
Ik ga jou zo even een mailtje sturen hoor......
Fijne dag....xxx Plony

Claudia's kaartjes zei

Kanjer van een kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls. Maar ik zie hier geen bloemen op en thema is bloemen.
Great card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

XX
Claudia

DT Creative Sketchy Girls

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be