maandag 22 oktober 2018

herfst







Hier dan weer een inzending van mij, is al weer een tijdje terug maar ben druk dingen aan het maken  voor  de creatieve winter beurs in Obdam., dit is er één van ,heb er drie gemaakt , heel leuk om te doen. had de mal al gekocht dus kon aan de gang. Mijn vriendin heeft de hele dag voor mij gestanst scheelt heel veel werk en tijd.Wil nog heel veel dingen maken , maar de tijd dringt heb nog twee weken.
Jullie zullen af en toe wat zien verschijnen wat ik mee neem naar de beurs.
Sorry dat ik niet veel reageer maar heb op dit moment te druk met productie werk.Je wilt nog van alles maken, ideeën genoeg maar de tijd begint te dringen, doe mijn best om weer goed voor de dag te komen. Gelukkig heb ik af en toe hulp .
Kom gezellig op 4 November naar de gezellige beurs, heel veel creatieve mensen die hun creatie's willen laten zien  en ook willen verkopen.voor iedereen is er wel wat .

Ik wil graag meedoen met de volgende challenge,
4 seasons   thema dieren
Knutsels & kadootjes    vallende bladeren
HobbyVision        paddestoelen.



groetjes Marjan.

19 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een leuke mal is dit en je hebt hem prachtig verwerkt.
Succes met de beurs.
Groetjes Nicolette

Je@net zei

Wauw...wat super mooi gemaakt, Marian!

Irene zei

Altijd iets heel bijzonders en super moois bij jou Marjan. Als álles voor de beurs zó mooi wordt kijken de mensen hun ogen uit!
Succes, xxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf heb je deze lantaren gemaakt Marjan. Daar kruipt inderdaad wel tijd in maar dan heb je ook iets bijzonders. Ik vind 'm top. Alvast succes en veel plezier op de beurs.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een prachtige creatie Marjan.....schitterend!
Groetjes Diny

!neke zei

Ik vind hem geweldig Marjan !
Groeten Ineke

Eri zei

Wow, prachtige herfstcreatie!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Wow wat schitterend! Leuk dat je nu met wat challenges meedoet haha. Je creaties past er precies bij!
Groetjes Caroline

Crealientje zei

Super leuke Herfst creatie!
Bezige bij, het geeft toch niet dat je minder reageert. Ik snap dat het voorbereiden tijd kost als je zulk moois maakt.
Veel Succes en plezier, tot blogs!
Liefs Crealientje.

Anita van Merode zei

Ohhh dit is geweldig mooi!!! Wat een werk maar dan heb je ook wat. Succes met de leuke voorbereiding voor de beurs.
Gr Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtige herfst creaties heb je weer gemaakt succes met de beurs voorbereidingen
groetjes ellen

Femminde zei

Wat een toffe creatie is dit weer!! Zoveel mooie details weer zoals die pompoen met dat deurtje.
Succes met de beurs en tot later maar weer.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Wat een prachtige herfstcreatie is dit geworden Marjan. Een geweldig mooi tafereeltje onder. Het lampje maakt het nog mooier . Sfeervol hoor. Groeten Trijntje

carla zei

Hoi Marjan,

Ik denk dat jij het zelf kan wissen, staat daar geen vuilnisemmertje waar je kan op klikken ?
Ik vind het niet hoe ik hem kan verwijderen.
Lukt het niet, plaats dan gewoon de andere er ook nog bij.
Je hebt het meegedeeld, ik weet het nu.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Ohh wat een leuke decoratie heb je gemaakt. Echt super!!! Ik word ook maar volger van jou blog.

Monique zei

Als ik dichterbij zou wonen, kwam ik zeker langs. Wat een prachtige lantaarn!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Ontzettend leuk gemaakt! Ik zit het hier echt te bewonderen. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. En succes met de beurs op 4 november!!

Lia zei

Wat een schitterend werkstuk heb je gemaakt. Ik vind het echt helemaal te gek.
Lia xx

Colien zei

Hartstikke mooi gemaakt, heel geslaagde herfstcreatie!
Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
grtz. Colien