zondag 28 oktober 2018

unicorn







hier een creatie van een heel lief beestje  de Unicorn , blijkt heel populair te zijn bij jonge meisjes, werd geadviseerd om er meer van te gaan maken . Van de doosjes heb ik er meer  gemaakt en er een  Unicorn beestje in gedaan  dan is het meteen een cadeautje . In de telefoon hoesjes kan je geld  doen of een cadeau kaart .
Dit is een kleine greep van mijn dingen die ik mee heb. Nu vragen jullie je misschien af waarom géén kaarten. Dit komt omdat er meer mensen met kaarten staan en ze willen  dat niet iedereen met het zelfde staat , en omdat ik creaties ook heel leuk vind om te maken  heb ik me hier voor op gegeven.
Hoop dat jullie dit leuk vinden , en als jullie in de buurt wonen zou ik een kijkje komen nemen.
Dan wens ik jullie een fijne zondag .
groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ja, je hebt je goed uitgeleefd met de Eenhoorntjes, ze zien er schattig uit en hoop een schot in de roos bij de kleine dametjes, ze zijn idd. heel populair.
xx Gerie

Plony zei

Oooooohhhhh....geweldig zeg. Superleuk en inderdaad helemaal IN. Helemaal te gek....en dat telefoonhoesje....wat een supergaaf idee.....wat schattig met dat eenhoorntje erin....Petje af.
Fijne dag....xxx Plony

Margo zei

Wat een supertoffe kadootjes zijn dit Marjan ! Daar ga je echt veel succes mee oogsten !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Oooh...dat ziet er super gaaf uit, Marjan. Daar ga je vast veel leuke reacties op krijgen. Veel succes!

Eri zei

Prachtige creaties heb je gemaakt!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Heel erg leuk Marjan.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat heb je dit leuk én mooi gemaakt Marjan. Unicorns zijn héél populair op het moment, zelfs bij mijn dochters van 25 en 27 LOL. Pyama's en sokken hebben ze ervan ;P Volgens mij ben je deze creaties zó kwijt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Nou dat is toch helemaal leuk!! Karten zijn leuk, maar dit is ook super! Ik ben benieuwd of je veel verkoopt. Ik heb zelf niets met unicorns, maar hoor inderdaad ook dat jonge meisjes er nu verzot op zijn....

JOKE zei

Ik zag dat je mij was gaan volgen (was wel even zoeken om je te vinden) en heb gekeken wat je zoal maakt,,,,geweldig mooie dingen dus!!!
De unicorn artikelen zijn fantastisch!
Ik hou me op de hoogte van je creaties.

Liefs Joke

Maia zei

Inderdaad de meisjes bij ons op school zijn ook weg van unicorns.
Heel mooi gemaakt deze box en het leuke telefoonhoesje!
Groetjes Maia

Femminde zei

Dat gaat zeker in de smaak vallen Marjan!! Hier ook twee kleine fans van unicorns.
De oudste is nu naar haar eerste kinderfeestje en heeft oa ook een notitieblokje met unicorn mee. Ik ben benieuwd wat de jarige ervan vond.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Chantal zei

Super leuk gemaakt, lekker vrolijk.
Groetjes, Chantal S