zondag 16 september 2018

25 jaar



Hier weer een werkstuk gemaakt voor mijn broer en schoonzus.Het was weer een hele klus om dit te maken maar ik hou wel van een uitdaging.Wekker had ik al een keer gekocht , komt vast een keer van pas,en dat was nu de tijd.
de wekker was mint groen van kleur dus daar moest ook wat aan gebeuren. geverfd en met tissue papier bekleed, daarna  ingesmeerd met textiel verharder. toen het droog was afgewerkt met wax zodat de wekker een oude look kreeg. op de eerste foto zien jullie hoe ik de lagen er in gemaakt heb.  ook zit er een lichtje in verwerkt zodat het vuurtje brand , en de camera flitst.
25 jaar getrouwd ,waar blijft de tijd .
Geprobeerd er bepaalde dingen in te verwerken. trouwde in Las Vegas  zonder ons .
Ze hebben twee zonen en houden erg van kamperen. kreperen zoals wij dat noemen. de jongens in de tent en zij lagen in de caravan.
ook wandelen staat dan op het programma, en genieten van de natuur, foto camera mee om heel veel dingen van de natuur vast te leggen.
Nu gaan ze lekker met zijn tweeën er op uit. Lading boeken mee en genieten van de rust . jongens gaan  nu zelf op stap zonder pa en moe. zijn gister naar het feest geweest , met een heerlijk buffet. we hebben heerlijk zitten  eten. En toen het cadeautje ,mijn schoon zus zei al ,ik had al gehoopt dat je wat zou maken, Ze waren blij verrast en vonden het weer een prachtig stuk.Dus project weer geslaagd zei blij ik blij. Hoop dat  dit bericht niet te lang was om te lezen en wens ik allen een mooie zondag toe. Wij hebben vandaag een familie dag .
groetjes Marjan.

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Marjan,
Wat een fantastisch werkstuk voor je broer en schoonzus. Hoe kom je erop. Zo leuk, en zo persoonlijk. En dan ook nog de lampjes erin. Ongelooflijk, wat leuk. EN helemaal als het zo enthousiast wordt ontvangen. Dan heb je eer van je werk. En weet je dat het een ereplaatsje in hun huis gaat krijgen.
Natuurlijk is een blogbericht niet te lang. Ik denk altijd maar zo: als mensen het niet willen lezen, kijken ze alleen de foto maar. Maar ik vind vaak het verhaal erbij leuk, omdat je dan weet wat er achter zit en met welk materiaal en hoe het gemaakt is.
Vandaag een heel andere kaartje op mijn blog dan een sneeuwman hoor! Ikmoet er ook nog niet aan denken. Wie weet kunnen we straks buiten zitten met de verjaardagsvisite!
Groetjes en een fijne zondag!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie wekker zo worde je wel vrolijk wakker 's morgens
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

wat is dat een fantastische tof persoonlijk kado! Supermooi gemaakt met al de verschillende elementen in verwerkt! En leuk als je onmiddellijk voelt hoe blij ze er dan mee zijn!
Fijne zondag
Nancy

Scraptastisch zei

In het echt al bewonderd en zo geweldig hoe je dit allemaal weer bij elkaar hebt gezocht! En wat fijn dat je kado zo in de roos was Marjan!
Tot morgen, xx Gerie

Bernadet zei

Wat is dit fantastisch gemaakt Marjan!!

Trijntje zei

Dit ziet er prachtug uit Marian. Inderdaad een hele kleur. Maar het resultaat is heel mooi en fijn dat het in de smaak is gevallen. Dan weet je waar je het voir doet. Heel fijn. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat super is dit Marjan!! En dat je er zelfs een lichtje in gemaakt hebt. Dit is echt weer een toppertje en ik snap dat ze er blij mee waren.(zou ik ook zijn als ik zo'n super wekker zou krijgen)
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Anita van Merode zei

Hoi Marjan, super gaaf gemaakt zeg, heel leuk met de lampjes erbij in. Heerlijk persoonlijk cadeau. Veel te zien. Echt wauw.
Gr Anita

Jacqueline Presentje zei

Wat is dit geweldig om te zien zeg ! Top.
Op mijn to do lijstje staat ook ooit nog eens een wekker oppimpen. Deze ziet er super uit.

Groetjes, Jacqueline

aussie aNNie zei

Hallo Marjan, wat een prachtig kunstwerk met deze klok voor uw gezin. Het is gewoon prachtig. Sorry dat ik een tijdje niet heb bezocht. knuffels annie

Nelleke zei

Super gaaf gemaakt. Mijn complimenten. Groet, Nelleke