zaterdag 1 september 2018

hoera jarig





   Ja jullie denken dat er niets wordt gemaakt , maar ben achter de schermen met van alles bezig.
mijn vriendin was donderdag jarig en lekkere bonbons voor haar gekocht ,Wist maar niet wat ik zou maken .S"morgens toch nog maar gauw een doosje gemaakt waar de bonbons in konden,want je begrijp wel dat ze toch iets speciaals van je verwachten.
Ik had  de bloemen al klaar liggen want die heb je niet even snel gemaakt dus dat was een makkie,.kon  s"middags pas heen, dus gelukkig meer tijd om dit te maken.
Ze vond het doosje prachtig, maar de bonbons  zullen ook wel lekker smaken.
Dat word weer wat meters meer zwemmen voor haar.
Nog een berichtje voor Wies, want zij vroeg of
 de zak mes een malletje was ,en ja deze komt van Ali.
Weet niet hoe ik een antwoord moet geven direct onder jou bericht dus doe het zo maar even.
Nu maar weer aan de knutsel want onze schoondochter is donderdag jarig, . daar ook nog iets voor maken.
Zag net dat Ellen ook volger is geworden,  welkom en hoop dat je geniet van de dingen die ik maak
Ik wens jullie vanuit Obdam een geweldig weekend
groetjes Marjan.



9 opmerkingen:

!neke zei

Super gaaf !!!!!!

groeten Ineke

Plony zei

Wat ziet het er allemaal super uit.....Zo mooi gedaan...Ik snap wel dat dat helemaal in goede aarde is gevallen en ach....die paar metertjes extra zwemmen heeft ze er vást wel voor over.
Fijn weekend en ik kijk al uit naar je volgende creatie.
xxx Plony

GerJanne zei

Prachtig gemaakt en ook lekker natuurlijk met die bonbons. Grappig dat mensen wat gaan verwachten als je ze verwent met zelf gemaakte dingen.

Caroline zei

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt en jammer dat je niet meedoet bij onze challenge. Ik wil je wel uitleggen hoe je dat moet doen: Je klikt op je titel van je kaart en dan staat er in je balk een https vermeld. Bij jou is dit van je laatste creatie: http://hobbyhoogland.blogspot.com/2018/09/hoera-jarig.html. Als je hier met je muis op gaat staan wordt het blauw. Deze link kopieer je en ga je bijv. naar onze challenge. Onderaan staat in het blauw: Add you link. Hier druk je op en kan je je link (die je net gekopieerd hebt) bij ons invullen met de rest van je gegevens. Dit wijst vanzelf.
Ik hoop dat je de volgende keer mee kunt doen. Je maakt zulke mooie dingen!
Groetjes Caroline

Marjan zei

Erg mooi doosje, schitterend cadeautje!! Het doosje eronder voor je zoon is ook geweldig!!

Ans Gilbert zei

Wat een mooi doosje heb je gemaakt met prachtige bloemen,
Ansx

Eri zei

Wow, wat een prachtig doosje, en die bloementoef is geweldig!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig doosje mooi met die bloemen erbij wat een werk
groetjes ellen

Margo zei

Deze is ook echt prachtig Marjan ! Wat een tof idee !
Groetjes
Margo