vrijdag 31 augustus 2018

doosje

                                                               


Hier laat ik dan eindelijk weer iets van mijn horen.
wil Epie en Riet  welkom heten op mijn blog , tot nu toe hebben jullie nog niet veel nieuws voorbij zien komen. Druk Druk Druk , en het hete weer was hier  ook een beetje de oorzaak van. Had weinig zin om iets te doen, moet het nu allemaal maar weer inhalen. Sorry voor de weinige reacties op jullie blog ,heb er wel op gekeken, en petje af voor die gene die met het warme weer er telkens weer wat opzette. Vorige week was onze zoon jarig dus maar aan de slag, een leuk doosje gemaakt.
Onze zoon is auto spuiter van beroep en ook gek van mooie auto's, dus het thema was niet zo  moeilijk . Hij vond het erg leuk.Volgende week gaat hier alles weer beginnen en zijn de vakantie;s weer voorbij.
Wat heeft iedereen kunnen genieten van het mooie weer dit jaar .Voor mij te warm, maar voor als je vakantie had was het prachtig.
groetjes Marjan.






9 opmerkingen:

Je@net zei

Fijn je weer te zien in Blogland, Marjan. Nog gefeliciteerd met jullie zoon en wat een geweldig mooi doosje heb je voor hem gemaakt!

Irene zei

Fantastisch doosje voor je zoon Marjan! Ook hier amper iets gedaan, véél te heet en zelfs nu nog niet veel zin in freubelen en bloggen...komt wel weer (of niet?)😕😕.

XxIrene

Wies zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon. Je hebt een prachtig doosje voor hem gemaakt. Dat gereedschap / zakmes is dat ook een mal?
Groetjes, Wies

Trijntje zei

Prachtig deze creatie voor je zoon. Suerleuk gemaakt en zo mooi afgestemd op hem. Soms lukt het even niet om te knutselen... groeten Trijntje

GerJanne zei

Ha Marjan,
ontzettend leuk dit doosje voor je zoon. Helemaal persoonlijk gemaakt voor hem. Ik snap dat hij het erg leuk vond. En ja, die warmte was mij soms ook ene beetje teveel. Gelukkig hebben we een heel koel huis in de zomer. Dat scheelt! Groetjes en bedankt dat je me met en bezoekje kwam vereren!

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je zoon. Wat een mooi en toepasselijk doosje maakte je voor hem. Gaaf . Groetjes, Nelleke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie creaties allemaal, echt genieten, ben ook volger geworden
groetjes ellen

Jacqueline Presentje zei

Wat ziet dit er geweldig uit zeg.
Ik zag jouw reactie op mijn verhuisdoos kaart en ben gelijk komen kijken op jouw blog. Bedankt ook voor jouw tip bij mijn verhuisdoos kaart.
Ik heb me gelijk gemeld als volger 😊
Groetjes Jacqueline

Margo zei

Oh wat heb je dit leuk gedaan zeg ! Heel tof en stoer zo de kleuren en het toffe zakmes !
Een toppertje !
Groetjes
Margo