zondag 11 maart 2018

paasei



                                               
Hier alvast een paar eieren  om alvast in de paas stemming te komen want die komt toch al dicht bij.
de eieren zijn tweedelig en kunnen open .heb de eieren ingesmeerd met pasta en daarna gekleurd met oxide inkt en met een paar kleuren met  de spuit flesjes van CraftEmotions.de bloemetjes van foam gemaakt en ingekleurd met inkt en het hartje met stiften,mijn vingers waren ook roze .
Ik liet ze aan Gerie zien en die vond het plaatje van het konijntje al erg lief, dus Gerie gaat daar woensdag mee aan de slag, heb al een voorbeeld gemaakt maar ben benieuwd wat Gerie er van maakt,maar dat gaan jullie vast nog wel zien.Annie en Eri welkom als nieuwe volgers.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie plaatsen,vind het erg leuk om te lezen.
dan wens ik jullie een fijne en vooral een creatieve week toe.
groetjes Marjan.

18 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, ik vind die eieren met bloemetjes Prachtig met een hoofdletter Marjan. Hier houd ik van, wat heb je dit mooi gemaakt, ik ben er helemaal weg van.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat zien de eieren er prachtig uit met die mooie foamiran bloemen. Het ei met konijntje is echt wel schattig,
Ansx

Nelleke zei

Wat zijn ze leuk zeg! Echt iets eigende voor de Pasen. Groetjes, Nelleke

Plony zei

O wat gaaaaaffffffff.....mijn handen gaan gewoon jeuken als ik dit zie....dan wil ik direct aan de slag hahahaha.
Hier in Duitsland krijgen we heel veel paassfeer mee want dat kunnen ze ook hier hoor. Ik probeer zoveel mogelijk ideetjes op te doen....en dan die mooie inspiratie van jou erbij....wie weet wat er nog uit mijn handen gaat rollen hihihi.
xxx Plony

aussie aNNie zei

wow, such beautiful eggs and the foamiran flowers are exquisite, would love to know how to make them.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Scraptastisch zei

Het zijn bjoeties Marjan en ik kan bijna niet wachten
er ook één te maken! Tot woensdag!!!
xx Gerie

Je@net zei

Wauw....wat zijn ze mooi geworden, Marjan!

Irene zei

Wat een juweeltjes Marjan, pronkstukjes zijn het en Gerie staat te trappelen. ..dat wordt vast weer héél gezellig!

XxIrene

Eri zei

Wow, wat een gave eieren met die prachtige bloemen, ze lijken net echt!
Groetjes, Eri

anncreatief zei

Wouw wat een prachtige eieren. Echt super mooi!
Fijne dag
Anneke

!neke zei

Wat een beauty's !
Leuk dat je mijn blog gevonden hebt !
Ik jou dus nu ook , leuk !
Groeten Ineke

Caroline zei

Wow, wat een prachtige eieren zeg! Heel kunstig gemaakt.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Prachtig gemaakt.
Groetjes Nicolette

Rosina zei

Wat een schitterende paaseieren heb je gemaakt Marjan...heel leuk met die mooie bloemen erop...
Bedankt dat je volger geworden bent...ook ik ga vanaf nu volgen en proberen met regelmaat langs te komen om een kijkje te nemen bij je creatieve uitspattingen...
lieve groetjes
Rosina

Marjan zei

Erg knap en heel mooi gemaakt deze paascreaties! Mooi zo samen in een groepje!

Bernadet zei

Oooow die zijn echt superleuk zeg!

Bernadet zei

Ik wilde je trouwens een mailtje sturen met wat links voor die LED kaartjes, maar kan je mailadres niet terugvinden hier op de site?
Jij mag me anders ook ff een mailtje sturen, dan stuur ik je de links wel eventjes door
bernadet.weijs@gmail.com

Trijntje zei

Wat een prachtige eieren met de leuke bloemen erop. Super de sup leuk gemaakt Marjan. Ziet er heel gezellig uit. Groeten Trijntje