vrijdag 2 maart 2018

mannenkaart


hier nog een helleborus kaartje maar dan voor een man. vond mijn man ook wel mooier, zo zonder gordijntje eronder,ja zo kijken mannen naar je creatie.Deze kaart al verstuurd naar iemand die ons heel dierbaar is,hij vond hem prachtig.
We waaien hier bijna weg ,op de kwekerij is het erg rustig,maar voorlopig bloeien de Helleborussen nog.Hebben de hele maand maart nog.
Margo welkom als volger van mijn blog,heb mezelf er per ongeluk ook opgezet,weet echt niet hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Ik wens jullie nog een fijne dag en laat eerdaags wel weer wat zien.
groetjes Marjan

13 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Marjan,
Deze kaart is ook erg mooi geworden en de ontvanger is vast erg verrast! Ik zal je nog wel uileggen hoe je jezelf kan ontvolgen in je volgerslijst, hihi
Dat zijn beginnersfoutjes. Alvast een heel fijn weekend!
Tot dinsdag!
xx Gerie

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan ,
Super mooie mannenkaart ,heel mooie combinatie .
Fijn Weekend
Groetjes Doris

Nancy Soetaert zei

Prachtige helleboruskaart!
Fijn weekend
Nancy

Margo zei

Dankjewel voor het lieve welkom ! Je Helleborussen zijn weer prachtig ! Erg mooie kaart ! Veel succes dit weekend !
Groetjes
Margo

Monique zei

Wat een prachtige kaart Marjan. Hier is het ook wat rustiger wat de wind betreft. Nu de temperatuur nog omhoog.
Hopelijk bloeien de Helleborussen dan wat langer.
https://craftlinerschallenge.blogspot.nl/

Blankina zei

Hallo marjan, gelukkig heb ik jou ook gevonden en ben meteen volgster geworden. Wat een prachtige bloempjes, zowel op je kaart als op de achtergrond van je blog, fijn weekend, het is hier nu minder koud van de week veel sneeuw gehad maar die is al weer gesmolten, Blankina

Je@net zei

Erg mooie kaart, Marjan. Kan me helemaal voorstellen dat de ontvanger er blij mee was!

Caroline zei

Prachtige kaart! En wat zijn de bloemen mooi!
En helemaal niet erg toch dat je zelf volger bent! Kunt je makkelijk in je leeslijst kijken hoe het er op staat.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Heel erg mooi gemaakt.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Crealientje zei

Prachtig kaartje!
Helleborussen zijn hele mooi planten.
Sorry ik moest lachen toen ik je inderdaad tussen je volgers zag staan. Niet omdat jou het is overkomen, maar meer dat het mij ook had kunnen gebeuren,hahaha!
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

Marjan zei

ja, kantjes en frutseltjes zijn meestal niet zo besteed aan mannen. Deze variant is ook prachtig, Marjan! Mooie bloemen toch, hier hebben we de groen-witte variant.

http://wilfrutsel.blogspot.nl zei

Een prachtige kaart hoor. En dank je wel voor je reacties op mijn blog. Ik heb eens rondgekeken op je blog. Je maakt prachtige kaarten en creaties. Ik vind die bruidsjurk die in je woonkamer staat helemaal geweldig. Liefs wilma

Irene zei

Mooi Marjan en de echte zullen er met deze temperaturen vast ook schitterend bijstaan.
Happy B-DAY, gezellige dag gewenst!!!

xx Irene