donderdag 8 maart 2018

60 jaar




Hier  een berichtje van  een  zestig jarige ,wat een leeftijd maar ben blij dat ik dit al gehaald heb.ben erg verwend met allerlei cadeautjes,en bonnen van de hobby winkel hier dicht bij, is altijd leuk om te krijgen. Was natuurlijk erg nieuwsgierig wat ik van Gerie zou krijgen. Wat was  het weer een prachtig cadeau. nog bedankt Gerie staat nog mooi op de kast.Van onze kinderen kreeg ik een schilderij  met onze drie jongens,en schoondochters, ook de hond mocht natuurlijk niet ontbreken,
was een grote verassing. Van de familie kreeg ik een mooie taart met geld en allerlei dingen die bij mij hoorde.Meestal ben ik degene die wat maakt dus nu moesten zij wat verzinnen, maar dat is ze aardig gelukt  Blankina en Renate welkom op mijn blog ,doe mijn best om er af en toe wat op te zetten.Wil nog wel actief mee gaan doen met de challenge  maar moet dan eerst bij Gerie in de leer want weet nog niet hoe ik dat er op moet zetten.
Wens jullie nog een fijne dag , groetjes Marjan.


11 opmerkingen:

Je@net zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Marjan.
En wat ben je verwend met al die mooie cadeaus!

Nancy Soetaert zei

Wat een mooie verjaardag en wat ben je lekker verwend! Heerlijk! Genieten hé zo!

Caroline zei

Dat is een heerlijke verjaardag geweest, nog van harte. Altijd leuk he,een foto van je kinderen. Daar hou ik ook altijd van.
Meedoen met onze challenge is niet moeilijk hoor, vraag maar aan Gerie hoor.
Gdietjes Caroline

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan ,
Alsnog Van Harte Gefeliciteerd !
Wat super zeg al die mooie dodo's herinneringen geniet ervan .
Groetjes r Doris

Scraptastisch zei

Kom ik nog eens aan zetten, haha Heerlijk toch om zo verwend te worden met een kroonjaar Marjan, geniet er maar van! Ik lees her en der dat ze je niet kunnen vinden als je een blog gaat volgen, reageer even op hun blogpost, want alleen als je een reactie achterlaat kunnen ze je vinden. Fijn weekend het word mooi weer, dus ik ga er ook van genieten!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Happy belated birthday Marjan, I saw this on Gerri's blog and see here gift here in the photo...I am now following your blog.
hugs from Australia.xx [aNNie]
 ❤️

Bernadet zei

Ooow wat heb je gave dinge gekregen Marjan!
Die taart is supermooi en dan die foto van je kids.... om te koesteren hoor!!
Prachtig!
En nog proficiat met je verjaardag!

lenywim35 zei

Via het blog van Nancy kwam ik weer op je blog. Je had je bij mij opgegeven, maar je was verder niet meer te vinden. Hoop dat het nu voortaan beter gaat. Verder alsnog gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Ik hoop, dat je ene leuke ddag hebt gehad.
grt leny

Eri zei

Hallo Marjan,
Ik heb je ook gevonden, dus ben ook je volger geworden! Ik heb net al even rondgekeken, wat een prachtige creaties maak jij zeg! Ook nog Gefeliciteerd met je 60ste verjaardag! Je hebt prachtige cadeaus gekregen!
Groetjes, Eri

Margo zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Marjan !
Wat een leuke kado's heb je gekregen ! Je vroeg op mijn blog naar hoeveel markers je nodig hebt om te beginnen, mijn sepia kleurwerkje is volledig gemaakt met 6 markers, dus je hebt er eigenlijk niet zo gek veel nodig om te beginnen, je kan veel tutorials vinden op youtube en met een paar stiften beginnen om de technieken te oefenen en van daaruit je collectie verder uitbreiden.
Groetjes
Margo

Ellen zei

Wat een prachtige creaties zijn dit zeg...heel mooi gemaakt hoor.
Gefeliciteerd met je 60e verjaardag en je bent super verwend lees ik.
Wat superleuk dat je volger ben geworden van mijn blog en voor je lieve reactie. Ik ga jou ook volgen zidat we elkaar in de gaten kunnen houden. Ik zie bij jou ook prachtige dingen.
Groetjes Ellen