zaterdag 24 februari 2018

winterse outfit



Deze outfit hoort nog wel bij deze koude dagen,had deze jurk gemaakt voor de kerst maar nog even laten staan  tot de winter overgaat in het voorjaar, nu nog ver te zoeken.ik mag dan wel de Winter heten van achter naam , maar hou totaal niet van de winter, mij te koud, dus lekker binnen blijven en vandaag nog naar het schaatsen kijken, morgen alweer de afsluiting dus de vlam kan weer gedoofd worden, wat hebben we genoten van al die sporten en wat hebben ze het goed gedaan.
Dan wens ik jullie nog een fijn weekeind.

6 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Ik ben blij dat ik deze jurk nu niet aan hoef... de koude oosten wind waait er zo door heen.. brrrr
Wel prachtig grmaakt hoor!
Wat gaan de spelen weer snel voorbij hè, geniet er nog maar van.
Fijn weekend toegewenst!

Groetjes Janneke

Je@net zei

Wauw...wat heb je dat mooi gemaakt, Marjan.
Geniet er vandaag nog maar van, de volgende spelen duurt nog wel even!

Scraptastisch zei

Hoi Marjan,

Ja het is een schitterend creatie en zo'n pronkstuk, ik zie het als ik bij je ben in het echie hé! Best nog lastig om het op de foto te krijgen, want het is zo groot. En ik vind dit ook heerlijk weer hoor en tegen de kou kun je, je kleden. De zon is best al krachtig en ben gister op de fiets naar mijn werk geweest en terug was het heerlijk!!! Geniet nog van de laatste dag Olymp. spelen en een goed weekend!!!
xx Gerie

Margo zei

Hoi Marjan,
wat gezellig dat je mijn blogje hebt gevonden ! Ik ben bij jou ook volger geworden hoor !
De jurk die je gemaakt heb is echt prachtig ! Zo mooi met die bloemen erop !
Ik ben ook geen fan van de winter, ik ben al aan het aftellen naar de lente hoor !
Groetjes
Margo

Femminde zei

Wat een project zeg!! Maar wel super leuk om te zien. Je hebt groot gelijk dat je hem nog even hebt laten staan. En geniet nog even van een dagje Olympische Sprelen.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Monique zei

Hoi Marjan, wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Daar kun je lekker lang van genieten met dit weer. Ook het boekje voor je zoon en schoondochter is top!
Het leven in blogland gaat heel snel. Ik heb een hele poos geprobeerd om elke dag te reageren. Maar dat is gewoon niet te doen. Ik probeer 2 keer per week iets te plaatsen en dan ook te reageren. Er zijn nog een heleboel andere leuke dingen te doen. Dus de tijd maar verdelen ;-)
Lieve groetjes, Monique