vrijdag 9 februari 2018

we gaan voor goud



de vlam gaat vandaag aan,bij ons in ieder geval wel, wij gaan veel sporten volgen maar schaatsen is de favoriet ,spannend wat gaan de sporters doen. we gaan voor goud maar het is zo wie zo al een prestatie met wat ze al bereikt hebben.
voor diegene die  het ook gaan volgen veel kijk plezier .
de achtergrond  van de medaille heb ik met goud zilver en brons beplakt met vlokken, dat geeft wel een enorme rommel, maar wel leuk.de letters  winter met frantage ,en op zwart  achtergrond geplakt.
had ze gemaakt in de kleuren goud en zilver maar ook de kleuren van de  ringen was het allemaal net niet.
de sporters heb ik uitgesneden op zwart papier en op de ringen geplakt. de vlam gemaakt van een papieren zakdoekje ,gekleurd met oxide inkt ,nat gespoten ,gevormd en laten drogen, de lichtjes erin en vast gemaakt aan de koker.het plaatje van het Nederlandse team uitgeprint en die moest er ook nog bij,puzzelen maar toch gelukt, onder aan nog de medaille goud, zilver of brons,wat gaat het worden.
bij ons blijft de vlam branden,bij jullie ook?
nog een fijne dag en veel kijk plezier. Marjan.

13 opmerkingen:

carla zei

Dit heb je weer super knap gemaakt.
Nog heel veel plezier ermee.
Ik ben zelf niet zo'n sportliefhebber, nu toch niet meer, jawel in mijn jeugdjaren heb ik nog in een damesvoetbalteam gespeeld.
Groetjes,
Carla

Crea Astrid zei

Wat en prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Leuk ook dat de vlam kan branden.

Heel veel kijkplezier met het schaatsen. Hopen dat ze met heel veel medailles naar huis gaan, altijd leuk.

Groetjes, Astrid.

Caroline Cards zei

Prachtig!
groetjes, Caroline

Crealientje zei

Wat een leuke sportkaart!
Die vlam is super.
Morgen heerlijk schaatsen kijken.
Jullie ook veel plezier!
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

Plony zei

Wat gaaf gedaan zeg....geweldig!
We gaan genieten hoor....ik ben dol op schaatsen maar weet wel van eerdere spelen dat ik zelfs curling leuk ging vinden hahahaha.
Heel veel plezier en een heel fijn weekend.
xxx Plony

Marjan zei

Wat origineel, het ziet er erg gaaf uit, knap gedaan!

Monique zei

Wat een mooie creaties Marjan! Ik zit nog na te genieten van het schaatsen. Het was wel even zappen om ook de shorttrack mee te krijgen. Morgen weer een toffe dag! Jij ook veel kijk plezier!
Groetjes, Monique

Je@net zei

Wauw....wat een super gave kaart is dit, Marjan. Knap gedaan, hoor.
Hier zitten we ook aan de buis gekluisterd, zeker als de Nederlandse sporters in actie komen. En wat doen we het goed tot nu toe, echt genieten!

Femminde zei

Wat super leuk gemaakt Marjan!! En het helpt goed, er zijn al zoveel medailles!! Lekker verder van genieten...
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Dortesjs zei

Beautiful card, well done

Bernadet zei

Wat is dit supermooi Marjan!

Creanita60.blogspot.nl zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog en leuk dat we elkaarnu gaan volgen en ja ik ben ook een groot sport liefhebber en moet het nu toch even verwerken dat het Sven niet is gelukt ook al had ik het voorspelt maar toch.....oooh we hadden het hem zo gegund!
maar goed dat neemt niet weg dat Ted Jan Bloemen een terechte winnaar is.

Groetjes Anita

Anoniem zei

Wat een mooie en toepasselijke kaarten hebben Els en ik van je ontvangen Marjan.
Hier is echt over nagedacht.
Hartelijk bedankt voor deze zelfgemaakte, persoonlijke kaarten.
Jan