donderdag 15 februari 2018

sleutel









Tim en Dorien gaan hun koffers pakken.


allebei 27 en dan op eigen benen staan.

Ik heb dit boekje met veel liefde gemaakt, want wij gaan ze heel erg missen.
gelukkig komen ze dicht bij ons te wonen,dus een bezoekje is zo geregeld.
Ja, onze zoon en schoondochter krijgen vandaag de sleutel van hun huis. dus  straks drie lege slaapkamers,eerst nog wat klussen en dan gaan ze het ouderlijk huis verlaten om een eigen bestaan op te bouwen.
we gunnen ze dit van harte,want wat  is er mooier om samen verder te gaan.
vorig jaar vertrok onze oudste  zoon uit huis,dat is al wennen na 31 jaar. nu blijven we met ze tweetjes over zoals je begon maar dan wel stukken ouder.
Zijn best wel trots dat we dit goed gaan afsluiten ,en dat ze een goed plekje krijgen.
We gaan straks bij ze kijken, en nemen een mand met bood schappen mee.
Voor mij gaat er een enorme klus beginnen, een foto boek,  altijd gezegd als jullie uit huis gaan krijgen jullie een foto boek mee, dat gaat niet lukken maar ga mijn best doen om hem zo snel mogelijk te maken, moet nog helemaal van het begin  beginnen. dan de kwekerij weer opstarten voor de Helleborus dagen ,mijn verjaardag, en dan ga ik beginnen met het foto boek, want dan is de ravage niet te over zien,staat de hele tafel vol.

 Welkom de nieuwe volgers op mijn blog.
De berichtjes die jullie achter laten lees ik met veel plezier,maar wat gaat het hard op het blog,ik verbaas me daar over , zoveel kaarten die er verschijnen , en op een korte termijn.
Een berichtje achter laten is  niet altijd bij te houden, maar ik doe mijn best.
Geniet  enorm van het schaatsen, en de vlam hou ik  aan , jammer geen goud sneu maar dit is dus sport het lukt of het lukt niet,maar we hebben wel zilver goed gedaan hoor , en goud is ook een beetje Nederlands. dit om de teleur stelling een plekje te geven. op naar morgen.

4 opmerkingen:

Irene zei

Wat een leuke creatie heb je ze voor ze gemaakt Marjan en straks een fotoalbum.........jij bent wel even onder de pannen!
Op eigen benen gaan staan hoort er bij en als ik naar de leeftijden van je kinderen kijk heb je ze nog heel lang om je heen gehad en de hoofdzaak is dat ze gelukkig zijn zeg ik altijd!
Er wordt heeeeeel veeeeeel gemaakt in blogland en ik heb na 7 jaar het dagelijks en op ALLES reageren opgegeven, het is gewoon geen doen en af en toe een rondje bevalt me stukken beter!

Groetjes, Irene

Scraptastisch zei

Eindelijk een eigen huishouden, hihi hoe verzin je het Marjan! Wat een leuk boekje voor de nieuwe start van de nieuwe woning en ze zijn volgens mij helemaal in hun nopjes! Het wordt wel een stuk stiller in huis hoor al die lege kamers, maar ook weer heel leuk om bij hun langs te gaan!!!
Ik heb weer genoten van de Spelen...wat een ontknoping en ja de sterkste wint, ze gaan er allemaal voor!!! En ja bloggen is ook topsport haha
Fijne dagen en lieve groetjes van mij.

Caroline Cards zei

Een super leuk boekje heb je gemaakt.
groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een mooi boekje heb je voor de jongelui die een nieuwe woning hebben gevonden. Leuk gemaakt. En een mooi idee. Zal inderdaad stil voor jullie worden... maar jij hebt nog een klus te klaren met je fotoboek . Succes ermee. Groeten Trijntje