Hallo allemaal
Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn eigen stekkie kaart.
Dit keer een bloemen kaartje voor een vriendin van ons die vandaag jarig is.
Heb het kaartje ook op de foto gezet met de bos pioenen die ik had gekregen van mijn schoonzus.
Deze kwamen uit de kas maar de buiten pioenen schieten ook al op . staan hier ook velden van vol.
Dit zijn net toverballen , verkleuren van roze naar zalm en dan naar zacht geel.
Heb er nu gefeliciteerd op gezet want wist nog niet waar het kaartje naar toe ging.
Wil met dit kaartje meedoen bij Knutsel en Kadootjes alles mag.
Dit kaartje op 8 mei gepost maar niet verschenen , dus nog een keer geplaatst kijken of hij er dan opkomt.
Een fijn weekend allemaal.
Krijgen prachtig weer dus geniet ervan.
groetjes Marjan.
12 opmerkingen:
Wat een mooi kaartje Marjan
Mooi met die sierlijke rand
En die bos pioenrozen, wat mooi!
Liefs Martha
Gedoe hè met Google?! Maar je bent nu te zien ook al is het verderop in het rijtje vd blogs. Je kaartje is net echt, hele mooie pioenroos stans Marjan! Deze bos pioennen is geweldig, niet te bevatten hoe ze naar vanille geel veranderen! Fijne, goede moederdag vandaag,
xx Gerie
Prachtig, zowel de pioenrozen als je kaartje wat een mooie combinatie is dat. Jij ok een fijne Moederdag vandaag.
Wat een prachtige pioenstans, en zo mooi gekleurd, net echt!
groetjes van Ank
Prachtig, de pioenrozen op je kaart. Zo mooi van kleur!
Groetnis Nynke
Super zijn die pioenrozen hè.
Die op je kaart zijn niet van echt te onderscheiden Marjan!!
Top gekleurd!!
Wat mooi Marjan! Die pioenen zijn geweldig!
En je post voor DCL had ik niet gezien in de leeslijst. Wat een leuke kaart was dat! En ook leuk nieuws dat er een kleinzoon bij komt!!
This is such a pretty card and perfect for our theme this month.
Thank you for sharing your creativity with us at Do-Al(l)-Kreatives.
Anne DAK-DT
Wat een mooie pioenen, je sierlijke kaart is ook erg mooi, past er zo goed bij ook!
Wat is dit weer mooi Marjan maar wat een verdriet en zorgen bij jullie (Gerie moest het even kwijt en appte me). Ik heb zo met jullie te doen en wens jullie heel heel heel veel sterkte en duim dat er snel onderdak zal zijn en jullie een beetje tot rust kunnen komen om alles te verwerken en aan een nieuwe start te beginnen.
Lieve groet, XxIrene
Wow , wat een prachtige kaart met die pioenroos! Je hebt hem super ingekleurd met die mooie schakeringen. Hij is net echt! Fijne Hemelvaartsdag!
Groetjes, Eri
Lief hoor , dank je wel .
Ja hier heel veel te verwerken. Hebben gelukkig een woning waar we kunnen verblijven.
Zin ook bezig met twee chalets.
Liefs Marjan.
Een reactie posten