vrijdag 15 mei 2026

knopen

 Hallo allemaal .

Dank jullie wel voor de complimentjes op mijn pioen kaart was er zelf ook wel tevreden mee .
Wilde er ook nog een maken voor moederdag maar dat liep even anders.
De dag begon mooi maar eindigde in een ramp.
Met de middag hoorde we een enorme knal boven .
En vloog de slaapkamer achter in brand.
Gelukkig waren we allemaal beneden op dat moment.
Meteen 112 gebeld en moesten meteen de woning verlaten.
Jullie snappen wel wat een ravage dat allemaal brengt,
Heel veel wateroverlast  en alles onder de roet en de geur van de rook.
Huis niet meer bewoonbaar , hebben drie nachten bij van der Valk geslapen.
Nu wonen we in het huis van onze buurvrouw.
Mijn hobby kamer was natuurlijk ook aan de beurt.
Alles ruikt naar rook dus moet al mijn papier wel weggooien.
Dus hier zal voorlopig niet veel creaties te zien zijn.
Misschien als ik bij Gerie ga freubelen komt er nog iets op.
Voorlopig staat mijn hoofd er niet na om te reageren maar hopelijk gaat dat weer komen

Wil met deze kaart meedoen bij 4 season . monochroom                          crealadies   Trek het aan.
                                                    Knutsel en Kadootjes                              Dutch card lovers. knopen
                                                     Girlz rebel . knopen




groeten Marjan  , en hopelijk tot gauw.

17 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, dat is heftig en schrikken. Gelukkig alleen materieeele schade maar toch....heel veel sterkte met alles. Je kaart is super leuk, leuk model dat hesje en al die pocketzakjes erop. Leuk dat je meedoet met de DCL.

Marjolijn van Elsberg zei

Ik had je nail ontvangen hoor Marjan, echt vreselijk! Heel veel sterkte met alles en hopelijk kun je snel weer aan de hobby om dit alles te vergeten. Ik blijf het volgen. Heb je mail ook beantwoord nu. xx

Femminde zei

Oh wat heftig zeg!! Gelukkig dat er met jullie niets aan de hand is maar al dat gedoe. En ook niet lekker in je eigen huis kunnen zijn. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie gauw weer terug kunnen.
Toch een fijne dag!!
Groeten van Femminde
ps. een mooie kaart heb je gemaakt en we zien je vanzelf later weer verschijnen. Eerst maar even andere dingen...

Marjan zei

Wat een narigheid, ik weet er alles van, wij hebben ook ooit brand gehad en moesten het huis uit. Wat fijn dat je onderdak hebt. Het is materiële schade maar heeft veel impact! Sterkte met alles eromheen en hopelijk duurt het niet erg lang voor alles weer rustig en geregeld is.
Je vestkaartje is enig met al die zakjes en knoopjes, ik zie wat visattributen eruit steken, hoe leuk! Fijn dat je meedoet met DCL, Marjan.

Ellen zei

Wat zal dat schrikken zijn geweest, ik kan me voorstellen dat je hoofd nu wel even ergens anders naar staat. Wat een leuke kaart heb je desondanks gemaakt voor onze challenge Marjan, je hebt de knoopjes op een originele manier verwerkt op het vestje. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

Nicole Parmentier zei

Jeetje Marjan!! ik schrik van je verhaal. Wat moet dat heftig zijn geweest. Ik vind je kaartje echt superleuk geworden. Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan onze DCL knopenkaarten challenge! Als je mij je adres even stuurt wil ik je wel wat spullen toesturen om je hobby voorraadje weer aan te vullen. Mijn mailadres vind je op mijn blog.

Colien zei

Jeetje, dat is heftig, sterkte met alles!
Je kaart is mooi, bedankt voor je bijdrage aan onze monochroom-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Martha zei

Woow Marjan, wat heftig
En wat gelukkig dat jullie ongedeerd zijn!
Maar ik weet uit ervaring wat brand doet, heel veel sterkte ook om de schrik te boven te komen!
Mooi vestkaartje heb je gemaakt
Liefs Martha

Irene zei

Het is zo verdrietig allemaal maar wat fijn dat jullie in het huis van de buurvrouw kunnen wonen tot er een andere, betere oplossing op eigen terrein is. Ik hoop dat er nog wat dierbare dingen gered konden worden en wens jullie nogmaals heel veel sterkte!
Je vis-vestje is onwijs leuk, een toppertje Marjan!
XxIrene

Scraptastisch zei

Je bent tenslotte zien op blogs hoor Marjan. Een prachtig vestje die je al had gemaakt laat je zien! Een hele dikke knuffel en pas maar goed op elkaar! contacten weer 😘

Trijntje zei

Wat hdb je een prachtig stoer vis-vestje gemaskt. De kasrt vsn de pioen rozen gemist. Maar ook prachtig. Wat een verdrietig bericht van de brand. Ik wens jullie heel veel sterkte . Groeten Trijntje

Ellen zei

Wat is dat schrikken geweest Marjan, echt heel erg voor allen…heel veel sterkte gewenst!
Je vestkaart is geweldig!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje ik schrik van je verhaal Marjan, lijkt me zó erg wat je dan meemaakt. Heel veel sterkte gewenst en succes met de herstel werkzaamheden. Je vis vestje vind ik echt zo gaaf. Ik moet meteen aan mijn overleden vader denken, die had zo'n vestje aan als hij ging vissen. Het ziet er heel echt uit. Sterkte met alles.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Oh Marjan wat lees ik nu, wat erg dat jullie dit mee moeten maken. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe. Je vestje is super en heel stoer met al die zakken en knoopjes!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Och Marjan wat afschuwelijk. Ik lees dit nu pas. Gelukkig zijn jullie zelf gespaard gebleven maar de impact is natuurlijk heel erg groot.
Heel veel sterkte gewenst!
Je vestkaart vind ik helemaal super, zo mooi in alle details!

groetjes van Ank

Angélique zei

Oh jeetje, wat een gebeurtenis, vreselijk! Heel veel sterkte ermee.
Ik vind je kaart wel fantastisch, heel leuk gevonden met dat vissersvestje. Dank je wel voor je deelname bij Crealadies.

Nelleke zei

Wat een heftig verhaal is dit zeg! Dat wil je niet meemaken. Sterkte met alles en we hopen je weer op het blog te zien als je weer kunt. Je kaart is heel erg leuk geworden, ik vind hem ook origineel. Fijn je te zien bij de Crealadies. Groet, Nelleke