zaterdag 11 november 2023

rendier.




Hallo allemaal.

Deze kaart ook verkocht , foto is niet al te best maar moest even gauw voor het in de doos ging.
Ben een beetje uitgeblust ,  Heb alles in mijn hobbykamer gezet dus daar moet ik ook nog aan de gang.
Ga me eerst maar voorbereiden op Dirk zijn verjaardag , is pas volgende zaterdag maar de week vliegt voorbij.
Vieren het overdag en gaan dan met ons gezinnetjes eten en nog even na zitten.
Komt wel zo'n vijfendertig man .en Jeroen had wel trek in de appeltaart.
Ga voor de rest wel naar de winkel.
Vanavond 11 November , nu maar hopen dat het droog blijft voor de kinderen.
Hier komt niemand dus lekker rustig alhoewel ik het wel mis.
Alle lolly's bij onze zoon en schoondochter gebracht .
Wij snoepen hier niet van en weggooien is zonde.
Ook wil ik mijn nieuwe volger Alma welkom heten , dat is al een heel tijd terug dat er iemand volger werd.
Hoop dat ze de dingen die ik laat zien mooi vind .
Wil met deze kaart meedoen bij      4 Season    waar ze Gnomes vragen.
                                                         Double D    vragen ze een hert op je kaart.


Deze kaart was een probeersel maar vind ik eigenlijk toch niet echt mooi dus deze doet niet mee met de uitdaging.
Nog even oefenen.
Allemaal nog een fijne zondag . wordt in ieder geval droog zeggen ze.
groetjes Marjan.

 

13 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke card in a box Marjan, lekker vrolijk. Ik heb nog even naar je relaas over de markt gekeken, je had een supermooie kraam zeg. Heel leuk opgebouwd en veel variatie in aanbod. Fijn dat je goed verkocht hebt. Je hanger aan de standaard is ook weer een kunstwerkje, heel mooi. Het was weer gezellig hier.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Mooie kaartbox Marjan
Superknap gemaakt, ook je hanger metrendier vind ik leuk!
Geniet nog maar wat na en op naar het volgende
Liefs Martha

Nelleke zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt. , ik geloof
ook wel dat je die verkocht hebt. Zo’n markt is best leuk, maar vraagt ook wel het nodige. Nu lekker uitrusten en rustig aan doen. En straks weer de volgende verjaardag. Groetjes Nelleke

alma.heijenk@gmail.com zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart in de box, welke markt is dat geweest waar je zo druk mee was?
gr Alma

Scraptastisch zei

Foto beetje bewogen, hihi haastige spoed is zelden goed hè!
Maar even bijkomen en het hobbyen maar even laten! Succes met de voorbereidingen van Dirk zijn verjaardag! Je rendier is wel een beetje apart geworden en anders uitgepakt dan je had gedacht denk ik. Fijne zondag verder Marjan,
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Zo leuk, je rendier en weer een prachtige kaart!!!

Marjan zei

Wat een mooie card-in-a- box! Mooi samengesteld en erg leuke afbeeldingen. Je rendier is supercreatief gedaan en erg leuk!

Femminde zei

Wat een mooie winterkaart!!
En alvast een super leuke dag toegewenst met de verjaardag van Dirk!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan!
Ik vind het rendier juist wel keileuk geworden!!

Trudy zei

Super leuke card in a box kaart en je rendier vind ik eigenlijk erg grappig!
Groetjes en doe lekker rustig aan!
Trudy

Colien zei

Leuke card in a box, mooie tinten!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
Grtz Colien

Nelly zei

Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)