dinsdag 7 november 2023

markt







 Hallo allemaal .

Hier dan wat foto's  van onze tafels.
Prima verkocht ondanks het slechte weer .
Begon meteen al hectische van de mensen die uit de kerk kwamen.
Waren ook mensen die zeiden heb je gemist vorig jaar en dat doet je dan toch wel goed.
Dit keer was het voor de tiende en laatste keer erg jammer want is altijd goed georganiseerd en ook gezellig ingericht. Buiten hangen er altijd ballonnen  in licht blauw en wit , de kleuren van de   winter beurs.
Volgend jaar maar in Hensbroek proberen dorp naast ons , hebben altijd twee weken eerder een hobbybeurs maar vind ik te dicht op elkaar zitten . En omdat ik geen voorraad heb doe ik die bewust niet. Gister begonnen met puin ruimen en vandaag weer verder .
Dan even rust wat de kaartjes betreft.
Bijna al weer tijd voor de kerststukken .



Wilde deze nog even aan jullie laten zien , hangt aan een standaard en heb ik toen alles klaar was ingespoten met lijm spray en daarna sneeuw erover gestrooid .
De andere dingen laat ik weer een andere keer zien , want heb nu voorraad.
Nog bedankt voor jullie reacties .
groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Martha zei

Ziet rr schitterend uit, Marjan
Fijn dat het zo goed ging!
Wat mooi dat kerkje!
Liefs Martha

Irene zei

Hartverwarmende reactie dat je gemist werd, het ziet er prachtig uit en fijn dat je goed hebt verkocht Marjan: eer van je werk!
XxIrene

Marjolijn van Elsberg zei

Wat prachtig je winterse tafereeltje. En fijn dat de dag zo goed verlopen is en dat ze je gemist hadden zegt veel.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat maak je mooie dingen zeg!!!
leuk dat je bij mij volger werd, ik heb me bij jou gemeld als nieuwe volger.
gr Alma

Eri zei

Prachtige creaties heb je gemaakt en verkocht!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Goedgevulde tafels hoor en leuk dat je goed hebt verkocht! Het ziet er allemaal ook geweldig uit.
De kersthanger met kerkje vind ik GEWELDIG!

groetjes van Ank

!neke zei

Fijn dat je goed verkocht hebt !!!!!
Maar die kersthanger....geweldig !!!!!
groeten Ineke

Marjan zei

Wat ziet dat er allemaal mooi uit, ik snap wel dat je goed verkocht hebt, petje af oor al je mooie creaties. Je kersthanger aan standaard is een droom, zou zo in een winkel kunnen!

Trijntje zei

Wat ziet er er mooi en gezellig uit. Prachtige creaties zie ik op de foto’s.*Groeten Trijntje

GerJanne zei

Dat doet je goed natuurlijk, als er gezegd wordt dat je gemist werd. EN wat heb je een gevarieerde dingen gemaakt! Super mooi en ik snap wel dat je goed verkocht hebt. Het ziet er allemaal heel aantrekkelijk uit.

Trudy zei

Wow dat ziet er allemaal prachtig uit! Jammer dat het de laatste keer is!
Groetjes Trudy

Bernadet zei

Wat ziet dat er schitterend uit Marja!
Zoveel geweldige kaarten en kerstversierselen.
Jammer dat dit de laatste keer was, maar een dorp verderop biedt misschien wel weer nieuwe kansen hè.