maandag 30 oktober 2023

kaart in doos.







 Hallo allemaal.

Hier al weer een berichtje van mij.
Ben druk in de productie  maar wilde deze kaart toch nog even laten zien.
Was met deze kaart begonnen naar aanleiding van een challenges waar ze bladeren vroegen maar was te laat om mee te doen.
Voorbeeld zag ik op Pinterest en vond ik wel erg leuk.
Maar in een kerstboom horen lichtjes dus die er in verwerkt.
Bij  Do-Al(l)Creatief   vragen ze ook om bladeren  dus ga nu wel meedoen , ook maar net op de valreep. De maand Oktober is al bijna om.
Nog bedankt voor de reacties op mijn kerstballen.
Hier nog wat voorbeeldjes.


Hier wat pop up 's gemaakt , wat vind ik dit leuk en hopelijk vinden ze het ook leuk op de beurs.  Zag dat het hertje nog niet af was maar is inmiddels voorzien  van pootjes en sjaal.
Laat af en toe wel iets zien waar ik mee bezig ben of die ik klaar heb voor zondag.
Wil nog veel doen , maar voel mijn handen dus moet iets rust nemen maar is wel heel moeilijk met zoveel iedeeen in je hoofd.
Woensdag komt mijn vriendin hier om te helpen prijzen en meteen inpakken , dat prijzen is nog een dingetje , is het moeilijkst want mag niet te veel kosten want het is hobby. Maar wil er ook iets aan overhouden.  Wat is jullie mening hier over.
Nog een fijne week allemaal.
groetjes Marjan.

 








10 opmerkingen:

Elly zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt!! Ja er gaat veel tijd in zitten ook maar wat je zegt het is een hobby. Prijs dat is een dingetje, 3,50 voor je pop-up??
Groetjes Elly

Martha zei

Wat een mooie creaties Marjan
Dat verlichte kerstboompje is mooi zeg, knap gemaakt!
Die pop-up kerstfiguurtjes ook heel leuk
Tja, ik kan je geen taad geven hoeveel je kunt vragen, ik vind dat ook altijd heel lastig
Veel plezier in elk geval!
Liefs Martha

Lia zei

O, wat ziet dat er allemaal supermooi uit. Wat ben je druk en heel creatief geweest!
Lia xx

Kaartenkraam zei

Schitterende creaties, die kerstboomkaart in een doos vind ik super en de pop ups zijn ook koddig. Prijzen vind ik ook altijd een crime, je wilt ook niet alles weer mee naar huis nemen maar de mensen vinden iets al gauw te duur. Succes ermee.

groetjes van Ank

Marjolijn van Elsberg zei

Die pop-ups zijn wel heel erg schattig! en j boom in de doos!!!!! GE-wel-dig! zo mooi, die moet wel voor een heel bijzonder iemand zijn.

Femminde zei

Wat heb je super gave dingen gemaakt voor de markt!! En je kaart in een doos met die leuke lichtjes is ook super.
En ja geen idee wat je er voor vragen kan. Is vaak heel verschillend.
Fijne week
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Wat een geweldige kaart, mooidoenerij je het bedacht en gemaakt wordt. Groetjes Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn die pop-up figuurtjes leuk. Heel bijzonder. Mooi die opgewerkte kerstboom met verlichting, die is vast voor een speciaal iemand.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Jouw creaties zullen echt gretig aftrek vinden, ook de mooi schud kerstbal hieronder is een beauty! Net als de creaties die je hier laat zien, ik vind het superknap! Ik denk dat je ze niet te goedkoop moet maken, maar kan me wel voorstellen dat het lastig is om er een goede prijs voor te bedenken. Je vriendin heeft misshcien ook wel ideetjes en jullie hebben ook al ervaring met eerdere beurzen?

Caroline Cards zei

Een prachtige kerstkaart met de mooie kerstboom en die pop-up figuren zijn super. Bedankt voor het meedoen aan de DAK challenge.
Groetjes, Caroline