dinsdag 31 oktober 2023

Halloween


 Hallo allemaal.

Zo ben je er een hele tijd niet en zo dag na dag.
Hebben jullie deze ook al voorbij zien komen , ik wel.
Dacht heb ze er toch nog niet opgezet ,  maar zag dat Nancy van 't is allemaal handwerk me voor was geweest.
Maar dacht laat deze evengoed zien.
Ook heb ik er nog andere modelletjes van.

Van ieder heb ik er vier gemaakt , en nu maar hopen dat ze het leuk vinden.
Ze hangen allemaal in een ijzeren kerstboom. Laat ik wel zien als ik foto s maak als ze op de beurs staan.
Heb nog meer om te laten zien maar dat in een ander bericht.

groetjes Marjan.

7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is toch superleuk! Dat zal niemand ontkennen Marjan. Heel mooi gemaakt allemaal.
Lieve groetjes Miranda

joke zei

Wat zijn deze leuk!! op je vorige post ziet het er ook allemaal heel gezellig uit.
Groetjes Joke

Martha zei

Wat een leuke serie Marjan
Die gaan het super doen op de beurs!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Wat zijn ze leuk!
Heb je dat met speciale mallen gedaan?

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Marjan,
Nu ben jij mij weer voor! Ik moet nog aan de kerst beginnen!!
Leuk dat jij ook het spookje en de vleermuis er op hebt staan vandaag! Ze zijn echt geweldig hé!
Van de kerst heb ik ze niet allemaal, ik kocht er 5. Maar die Gnome wil ik ook nog wel scoren, die heb ik nog niet gevonden... Die kouwbalautomaat is ook geweldig!
Vandaag hebben we een dag verlof hier, wil dringend aan mijn kerst beginnen, maar heb vandaag een heleboel verjaardagsprojectjes die ik nog moet maken...
Vrijdag begin ik er aan... Ik wou er 6 van elk maken, maar dat komt wel overeen met wat jij deed denk ik...
Leuk dat jij er al door bent, scheelt een heleboel stress. Bij mij komen er nog werkdagen tussen... Maar ik begin 's morgens lekker vroeg...
Liefs,
Nancy

Elly zei

Wat zijn ze superleuk zeg!!! Heel mooi gemaakt, die zul je zeker heel snel kwijtraken op de beurs.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk!!! zijn dat stans setjes, te leuk!!!