vrijdag 29 september 2023

Sorry.

 Hallo allemaal .

Hier even een berichtje , kan niet reageren op jullie blog  mijn wachtwoorden moet ik aanpassen  maar als ik probeer een berichtje te sturen en  als ik dan negeren indruk verdwijnt het bericht dus komt niet bij jullie aan.
Dit is al een tijdje aan de hand maar vandaag kwam er iemand langs die ik kon vragen , maar helaas niet gelukt.
Nu mijn schoondochter vragen of zij weet hoe dat moet.
Sorry dus.
Hoop dat dit wel lukt.
groetjes Marjan.






    

2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Grrrr... wat super vervelend! Dat het maar snel voor je opgelost kan worden Marjan!
xx Gerie

Martha zei

Ja dat google en bloggergedoe is vervelend, Marja
Misschien dat je in moet loggen bij een andere provider bijvoorbeeld bij Edge
Dat is bij mij ook gelukt, via chroome krijg ik ook steeds de melding dat ik moet inloggen, terwijl ik al ingelogd ben, dan moet je je URL kopiëren en dan kun je wel reageren, maar dat is best omslachtig
Ik hoop dat het je gaat lukken
Liefs Martha