zaterdag 30 september 2023

herfst






 Hallo allemaal .

Hier wat herfstkaarten die ik heb gemaakt.
De eerste kaart met een één erop gemaakt voor onze zoon en schoondochter die één  jaar getrouwd waren . Het papier wat ik heb gebruikt was een blokje die ik had gewonnen bij 4 season .
Had de kaart vrijdag op de bus gedaan en meestal is de kaart er de volgende dag , nu dus niet , kwam pas woensdag aan .
De andere kaarten gemaakt voor de beurs 5 November.
Gelukkig kan ik dit wel plaatsen. 
Kijk wel bij jullie maar een berichtje achterlaten lukt niet.

Wil meedoen bij   2 sisters on the blog.     met de onderste kaart.

groetjes Marjan.

16 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een mooie herfstkaartjes allemaal! Super tof al die mooie dames met deze kleuren! Ik zie dat je ook moeite hebt met het blog en commentaren geven? Ik heb dat ook zo, kan niet overal commentaren achterlaten en mensen kunnen bij mij ook niet terecht. Heel vervelend! Groetjes en een fijn weekeinde, Marijke

!neke zei

Prachtige kaarten , wat zijn de herfsttinten toch mooi !!!
Groeten Ineke

Trijntje zei

Leuke herfstkaarten met deze mooie materialen. Lastig dat je niet kan reageren. Ve succes met het oplossen.. groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Soooo, je herfstkaarten zijn heel mooi geworden Marjan!
xx Gerie

GerJanne zei

Wat een prachtige serie heb je gemaakt Marjan!
Knap met al die diecuts. Ik vind dat nog heel lastig!
En ja, de dag is voorbij. gaat snel, gelukkig hadden we veel voorpret ...

Crealientje zei

Hallo Marjan,
Mooie serie herfstkaarten.
Zoveel dingen op te zien je blijft kijken :).
Ik kan ook niet overal reageren. Ik druk op volgen en dan staat er volg je al,dan pagina verversen en ineens kan ik weer reageren,heel vreemd. Ik was er een tijd uit misschien komt het bij mij hierdoor.
Groetjes Crealientje.

Martha zei

Schitterende herfstkaarten, Marjan
Mooi al die warme tinten
Ik zag dat je bij mij wel hebt kunnen reagerenm heb je geprobeerd om met een andere provider in te loggen in plaats van chroome edge?
Fijne dag liefs Martha

Caroline zei

Prachtige herfstkaartjes heb je gemaakt!
leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie serie herfstkaarten Marjan. Mooie afbeeldingen en prachtige warme kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Je hebt een mooie serie herfstkaarten gemaakt in prachtige kleuren en leuke plaatjes,
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Wat een prachtige warme herfstkaartjes, heel mooi samengesteld! Leuk dat je langs kwam op mijn blog, daar lukte het wel, hoor. Hoop snel bij iedereen die je wil bezoeken.

Elly zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, mooi deze kleuren he.
Groetjes Elly

Femminde zei

Wat een toffe reeks in die mooie herfsttinten.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Kaartenkraam zei

Nou dacht ik toch dat ik al op deze post had gereageerd maar ik zie het niet staan.
Wat een prachtige serie herfstkaarten. Heerlijke warme kleuren en mooie materialen met elkaar gecombineerd.

groetjes van Ank

Marlies zei

Je hebt hele mooie sfeervolle herfstkaarten gemaakt. Mooi papier en details. groetjes, Marlies

Els zei

Mooie herfstkaarten en prachtige kleuren. Leuk die gehaakte brad erbij.
Groetjes, Els