donderdag 15 juni 2023

Tess jarig.




 Hallo allemaal.

Vandaag is onze schoondochter jarig , ze viert het niet om dat ze 15 Juli al een groot feest geven met hun bruiloft.
Tess houdt van natuurlijke kleuren dus daar mee aan de slag gegaan.
Geef de kaart straks met Bas mee.
We gaan vandaag weer om een trouwpak uit met Bas , waren dus niet geslaagd .
Liepen Zaterdag in een bloed hete stad ik was gekookt en dan ook nog niet slagen dat was balen.
Nu gaan we naar Haarlem , moeten nu toch wel echt slagen  want 15 Juli is al over een maand.
Gelukkig zit er airco in de auto.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige ijsjes kaart.
Blijft daar weer voor voorlopig.
Geniet van deze mooie dag.
Ik zit lekker binnen en maak alvast dingen voor de beurs op 5 November.
Ga ook wel buiten zitten in de ochtend dan is het nog wel uit te houden.
Morgen ben ik er weer met een kaart voor onze zoon die dan jarig is.
Fijne dag . groetjes Marjan.


7 opmerkingen:

Eri zei

Wat een mooie verjaardagskaart voor je schoondochter Marjan, de bloem is prachtig! Veel succes vandaag met het zoeken van een trouwpak. Wat leuk dat ze dezelfde trouwdatum hebben als wij, bij ons is het 40jaar geleden.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart voor je schoondochter met een gave toef. Ik hoop dat jullie nu wel slagen voor een trouwpak! succes.
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart voor je schoondochter. Mooie bloem erop. Succes met het zoeken en vinden van een trouwpak voor je zoon. Het schiet al op

Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een prachtig kaartje is het! Tess zal het wel heel gaaf vinden.
En jammer dat je nog een keer moet voor een trouwpak. Onze zoon is in 1 keer geslaagd, helaas was ik daar niet bij, maar ik heb hem gezien, want hij hangt bij ons ;-)

Elly zei

Wat een prachtige kaart!!! Hier was onze dochter niet in 1x geslaagd en schoonzoon wel. Gaat hem zeker wel lukken..
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Nog gefeliciteerd met Tess haar verjaardag en wat heb je een geweldige kaart voor haar gemaakt! Het zal lekker zijn als het is gelukt met het trouwpak, ik ben benieuwd?!
xx Gerie

Martha zei

Prachtige kaart in mooie tinten Marjan
He wat vervelend dat het shoppen voor de bruidegom niet is gelukt op naar ronde 2 dan maar en hopelijk met meer succes!
Fijne dag liefs Martha