vrijdag 16 juni 2023

Knutsel en kadootjes. 10 jaar.

















 






Hallo allemaal .

Voor de tweede keer vandaag.
Wilde iets maken voor Knutsel en Kadootjes maar zag dat het tot en met vandaag nog kon.
Was al begonnen maar dan moet ik vaak nog even brainstormen van hoe ik dit wil maken.
Maar het is gelukt.
Alleen een foto maken is niet zo makkelijk , en ik niet weet hoe ik de foto moet keren heb ik het maar in delen op de foto gezet.
Hoop dat ze het leuk vinden.
fijn weekend.
groetjes Marjan.
  
wil dus mee doen bij Knutsel en Kadootjes.









11 opmerkingen:

joke zei

Wat gaaf gemaakt! Dit vinden ze echt geweldig!
Groeten Joke

GerJanne zei

Ik vind hem helemaal geweldig!! Wat een werk en wat ontzettend leuk dat ons hele team erop staat! Complimenten!!

Nynke zei

Mooi gemaakt! Wat een leuke creatie met al die foto's. Die zal vast in de smaak vallen!
Groetnis Nynke

Martha zei

Prachtig kaartje voor het jubilerend challenge blog, Marjan
Heel leuk met die fotootjes
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Ja zo kan het ook, jij kan foto's in kleurtjes printen! Ze zullen dit heel erg leuk vinden Marjan!
Ik ga fietsen en kijken waar ik beland 😊
xx Gerie

Hermien zei

Super leuk gedaan Marjan, geweldig hoe je al onze foto's verwerkt hebt op je creatie.

Groetjes Hermien

Anoniem zei

Wat gaaf gemaakt Marjan. Leuk zo'n slinger met foto's van het hele team.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

Monique zei

Vind het zeker supermooi gedaan Marjan!
Wat een werkje...
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een superleuke creatie, en prima te zien zo, zonder draaien!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een superleuke kaart is dat geworden, leuk met al de fotootjes er op. Succes met de challenge.

Femminde zei

Oh wat een super hanger!! En je bent er nog 2e mee geworden ook. Van harte!!
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde