dinsdag 31 augustus 2021

vriendin jarig






 Hallo allemaal.
Hier weer een kaartje die ik maakte voor mijn vriendin.
Wist eerst niet wat ik voor haar zou maken , Waren een paar opties maar deze is het geworden.
Ze vond het kaartje prachtig.De mal is van Ali en erg leuk om te maken
.Denk dat jullie deze wel meer gaan zien.De bloemen en vlinders  komen van een uitdruk vel van de Action.
Ben druk bezig met malletjes die ik van Gerie heb geleend.
Wil je toch zo gauw mogelijk weer terug brengen , want weet hoe vervelend het is als je een malletje wil gebruiken en ligt dan bij een ander.
Ga met deze stanzen  een kaart  maken voor onze schoondochter die volgende week jarig is.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en de schilder kunsten van mijn zus.
Hoop dat jullie een reactie achter laten op deze kaart ,lees ze met veel plezier.

groetjes Marjan.

8 opmerkingen:

Elly zei

Wat een geweldige kaart Marjan! Ik zou er zeer zeker ook blij mee zijn.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wauw! Wat een uitbundig geheel deze kaart. Erg mooi!
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat mooi deze gevulde envelop-kaart. Heel mooi met die afbeeldingen in mooie kleurtjes Marjan. Een feestje om naar te kijken.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Marjan, dat is een heel leuke gevulde enveloppe-kaart die je voor je vriendin maakte. Ik vind he geweldig.
Handig om malletjes te lenen van elkaar. Doe ik ook af en toe met Nelleke, maar het is waar wat je schrijft: misgrijpen is heel vervelend...en Gerie heeft volgende week vakantie ;-)

Trijntje zei

Wat een prachtige bloemige creatie heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wow wat schitterend gemaakt voor je vriendin! Ik vind het een hele kunstige creatie!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Wat een super mooie gevulde envelop zo!! Zie er weer heel gaaf uit.
Ben benieuwd wat je gaat maken met de malletjes van Gerie.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Bianca van Tilburg. zei

Wat een mooie creatie is dit zeg.
Ik kijk mijn ogen uit.
XX Bianca