zondag 8 augustus 2021

bij ons op de kwekerij











 Hallo allemaal wil toch iets van mij laten horen ,ben wel met iets bezig maar is nog niet af.Sorry voor zo weinig reacties .Druk Druk.....

Hier wat foto´s van de kwekerij waar het druk werken is deze tijd ,we hebben nog heel wat stekken staan die ik nog moet oppotten maar het staat al bijna vol ,dit is de oorzaak van corona waardoor er geen beurzen zijn , hebben we wel op gerekend met inkoop.

Zouden in September  weer een beurs krijgen maar kregen toch te horen dat die niet door gaat. Jammer maar hopen dat volgend jaar alles weer door gaat. 

Ben al een week bezig om mijn hobby hok op te ruimen , wat een klus heel wat papier door mijn handen laten gaan ,waar ik niks in zag op een stapel  gelegd,  gaat naar mijn vriendin om te knutselen met haar kleinkinderen en anders naar school   schiet al lekker op .Volgende week maar weer lekker aan de hobby en zullen jullie weer iets van mij zien.

Vandaag de afsluiting van olympische spelen , heb er van genoten, en tussen door alles uitgezocht.

Nog een plezierige zondag en weer op naar een nieuwe week.

groetjes Marjan.


 

10 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een prachtig gezicht! Ik ben gek op sieruien!
Groetjes Caroline

Irene zei

Wat mooi bij jullie Marjan, ik hoop echt voor iedereen dat volgend jaar de wereld weer "normaal" zal zijn! In Groningen stond de tuin vol alliums van groot naar klein, ik mis de tuin nog steeds maar mijn rug en handjes zijn blij dat het niet meer hoeft.
XxIrene

Kaartenkraam zei

Wat een weelde en wat veel vlinders op de Alliums, er zit zelfs een Kleine Vos bij, die heb ik hier nog niet één keer gezien.
Succes met het vele werk!

groetjes van Ank

Crealientje zei

Hallo Marjan,
OOhhh wat mooi!
Een walhalla voor een tuinkabouter(ik) en een hobby fotograaf(mijn man) :)
Al die mooie vlinders en ze staan nog open ook , mijn man wordt gillend gek,hahaha.
Hij gaat altijd fotograferen en dan vertikken de vlinders om open te gaan,en dan heb ik lol.
Rustig aan en bloggen komt wel weer, foto's vind ik in ieder geval erg mooi.
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

GerJanne zei

Prachtig, de kwekerij. Wat leuk dat je dat even aan ons wilt laten zien. Je schrijft er wel over, maar dan heb je er geen idee van.
Wat goed dat je aan het opruimen bent gegaan. En er een ander een plezier mee doet...

aussie aNNie zei

Adorable photos and gorgeous flowers ...x

Elly zei

Wat geweldig dit om te zien, idd daar heb je het wel druk mee.
En je hobbyhok opruimen ook heerlijk ik geef altijd ook heel veel door aan mijn vriendin waar ik niks meer mee doe.
Groetjes Elly

Linda zei

Wat een mooie foto van die roze bloemen waar vlinders opzitten. Prachtig.
Groetjes Linda

Marlies zei

Hele mooie foto's Marjan. Jammer dat de beurs in september net doorgaat. Hopelijk wordt alles ooit weer normaal, er lijkt geen eind aan te komen. groetjes, Marlies

Femminde zei

Wat super jammer dat de beurs weer niet door kan gaan. Nu hebben jullie een heleboel extra werk om alles de winter door te krijgen.
Maar die aliums met die vlinders erop zijn super mooi om te zien.
Fijn dat je zo hebt genoten van de olympische spelen. Wij ook!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde