dinsdag 20 april 2021

Tim jarig.


Met deze creatie winnaar geworden bij Do-All kreative. hoe leuk is dat.
Werd door GerJanne erop gewezen en heb natuurlijk daar meteen gehoor aan gegeven , blij verrast .
erg leuk.
Heb de foto maar vergroot anders komt deze als voorbeeld tevoorschijn.

Nu iets heel anders gemaakt.
Hoop dat ik het goed doe en dat de goede foto op mijn blog bericht komt.

















Hier een kaartje voor onze jongste die vandaag 31 wordt.
Meestal een kaart met biertje of gitaar , maar nu heel iets anders ,zag deze mal bij Ali en vond hem wel erg leuk ,heb er zelfs nog een paar met steampunk . Heel leuk om te maken.
 Was zelfs een challenge blog dus dacht daar ga ik mooi aan meedoen maar door omstandigheden zijn ze er mee gestopt.JAMMER.
Onze zoon en schoondochter zijn gek op hun twee katten en hebben ook af en toe een logé, zwangere moederkat via een opvang ,zo leuk  die jonge katjes groot zien worden.
Dus dacht ik maak deze kat voor hem de ogen zijn gemaakt met nagellak ,ze moesten  natuurlijk wel opvallen.
  ,hoop dat hij hem leuk vindt. De achtergrond zelf gemaakt ,zowel de voor als achterkant.
Op de achterkant een zakje zodat we daar iets in kunnen stoppen , nog even een tekst op het labeltje en gaan we vanmiddag even een koppie halen. 
Moest nog naar zijn werk maar komt eerder naar huis.
Hoop dat hij hem nog niet heeft zien liggen op tafel kwam onverwachts binnen ,had hem aan onze oudste laten zien en vergeten de kaart in de envelop te doen.
Zondag had ik heel veel plannen om leuke figuurtjes te maken maar dat ik er één af had kreeg ik weer veel last van mijn duim dus maar meteen gestopt ,de fysio maar gebeld en voor donderdag een afspraak ,maar meteen laten kijken want wil hier niet weer een jaar mee belast zijn. Even afwachten dus .
Hoop dat ik weer gauw wat kan maken.
Gaat vandaag alweer wat beter dus hoop dat het mee valt.
Jullie zien het dan wel weer op mijn blog.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn mandje met bloemen en hoop dat jullie ook op deze kaart een berichtje achter laten want die lees ik met veel plezier.

Wil met deze kaart meedoen bij :
Allys Angels  :    alles mag.
2 Sisters on the blog :  Vlaggenlijn.


groetjes Marjan.




 

14 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Van harte Gefeliciteerd met Tim zijn verjaardag en wat heb je een waanzinnige kaart gemaakt!! Zo stoer en zo steampunk heel tof en echt wat voor Tim. Top ook, dat je winner bent bij DAK met het eierdoosje dat is genieten hè!
Veel plezier vanmiddag bij het hallen van een koppie!
xx Gerie

Irene zei

Gefeliciteerd met Tim en je winnende paascreatie!! Deze stoere en gave steampunkcreatie zal gelet op de katten liefde een schot in de roos zijn Marjan en dat kun je zelf zien omdat je gezellig op de koffie gaat!
Sterkte met je duim! Ik kom al weken nergens door peesontsteking in mijn knie én nu ook nog een ontstoken grote teen dus kan géén schoen aan...waardeloos dat gekrakkemik!!
XxIrene

Nancy Soetaert zei

wat een fantastisch toffe steampunk kaart, perfect voor een kattenliefhebber!
groetjes
Nancy

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je topper en dd verjaardag van je zoon. Je hebt een hele mooie kaart voor hem gemaakt. Sterkte met je duim. Groeten Trijntje

Eri zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Tim. Je hebt een prachtige en stoere kaart voor hem gemaakt. Ook gefeliciteerd met je toppertje, dat is altijd leuk!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Wat een gave kaart heb je voor je zoon gemaakt, van harte gefeliciteerd!
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Stoere kaart heb je voor je zoo gemaakt,
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

GerJanneke zei

Deze is wel heel gaaf weer hoor! Echt perfect voor een (jonge)man. Stoer en bijzonder, niets liefs aan zoals de creatie waarmee je won bij DAK!

Caroline Cards zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een geweldig mooie kaart maakte je voor hem. Heel stoer en die ogen springen er uit!!
Mijn zoon heet ook Tim en is maandag 33 jaar geworden.
groetjes, Caroline

Epie zei

Hartelijk gefeliciteerd met de birthday van Tim en je winnend kaartje
Vind dat een erg kunstige en bizondere creatie wat je maakte voor je zoon
Fijne avondgroetjes .....Epie

Elly zei

Wat een geweldige tag!! Prachtig en gefeliciteerd met je toppertje.
Bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
Groetjes Elly DT

Femminde zei

Oh wat super mooi gemaakt!!
En doe maar weer even rustig aan. Hopelijk is het snel weer gewoon.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Wat een toffe steampunk tag , prachtig gedaan.
Gefeliciteerd met je doosje zo prachtig.
Groetjes Doris

Bianca van Tilburg. zei

Wat een super leuke kaarten allemaal Marjan.
En ik zie dat je ook meedoet bij onze challenge Hobbyshop Veldmaat.
Top gewoon.
Veel liefs Bianca
Bianca's Scrapcards
DT Hobbyshop Veldmaat.