zaterdag 3 april 2021

paasstuk.








 Hier toch nog iets voor de paasdagen gemaakt ,zijn voor de jongens en hun vriendinnen. 
Twee breng ik er weg en Jeroen en Shanna komen eerste paasdag brunchen ,verheug ik me al op want heb ze  al niet meer gezien vanaf de kerst.
Vorig jaar nog iets verstuurd naar Oss maar kwam niet goed aan dus dat doen we maar niet meer, Maar gelukkig komen ze nu wel even langs , gaan daarna weer naar Oss terug.
Het weer gaat ons dit jaar ook niet verwennen , hebben het zelfs over hagel en natte sneeuw, dus maar lekker aan de knutsel .
Zijn ook open op de kwekerij maar dat wordt wel niks.
Voor iedereen die dit bericht leest , fijne paasdagen en maak er iets van.
Nog bedankt voor de reacties op het eierdoosje voor Gerie was leuk om te lezen.
Hoop dat jullie nu ook reageren op mijn bloemstukken , want het is altijd leuk om te lezen .

Groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat ziet dit er gaaf uit

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige paasstukken heb je gemaakt.
Daar zullen ze zeker blij mee zijn.
Fijne pasen
Groetjes Jackelien

GerJanne zei

Oh Marjan, wat heb je dit prachtig gemaakt. Zo leuk dat je dat ook voor je kinderen doet. Ontzettend mooi gemaakt.

Trijntje zei

Het zijn prachtige paasstukken. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Fijne paasdagen.. groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Wow wat mooi! Zoiets zou ik ook wel op mijn vensterbank willen hebben staan, prachtig! Dar zullen de jongelui wel heel verguld mee zijn.

Fijne paasdagen!
groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Wouw wat weer prachtig gedaan voor de kinders Marjan, zoveel moois weer in verwerkt!!! Ik heb Tim, Lin en Vayenn te brunchen gehad bij mij een wandeling gemaakt om de brunch te verteren haha en nu net de boel weer aan kant. Eerst een rondje bloggen en ook het weekend vast aan de knutsel want het weer beloofd niet veel goeds! Morgen een gezellige brunch en heel veel bijpraten met Jeroen en Shanna! Fijne Paasdagen,
xx Gerie

!neke zei

Dat ziet er super gaaf uit Marjan !!!!
Fijne dagen !
groeten Ineke

Eri zei

Wow, jij bent een kei in het bloemstukken maken! Je kinderen zullen blij zijn met zo'n prachtig paasstuk. Fijn dat Jeroen en Shanna gezellig bij jullie komen om Pasen te vieren.
Groetjes, Eri

Elly zei

Wat een mooie paasstukken! Geniet van elkaar.
Groetjes Elly

Nicolette zei

Wat een prachtige paasstukken. Heel mooi gemaakt, En gezellig dat je de kinderen na zo'n lange tijd weer gaat zien.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wat een toffe stukken Marjan!! Je hebt het helemaal in je vingers.
Fijne week!!
Groeten van Femminde