woensdag 30 september 2020

opkikker.



 Hier weer een berichtje .
Ten eerste wil ik Colien welkom heten als volger van mijn blog.
Heb weer genoten van jullie berichten en medeleven voor onze zoon en schoondochter , ze hadden gelukkig geen corona dus het gevaar was geweken en wij konden ook weer alles doen.
Deze opkikker voor mijn zwager gemaakt want die moest een operatie ondergaan aan zijn hand . Gaat al jaren naar zijn werk op de fiets en dan fietst hij zo het fietsen hok in maar werd een beetje afgeleid en kwam tegen de deur kozijn aan , gevolg middenhands beentje gebroken en een operatie moest er op volgen. 
Heb in het doosje allemaal kikkers gestopt van chocolade het middelste doosje kikkers die je met sinterklaas kan kopen, maar lagen al in de winkel ,alleen die geur al niet mijn favoriet en dan kikkers van wingum.,hij vond alles lekker is ook echt een snoepkont.
Ben heel erg druk met kaarten maken maar zullen jullie nog wel zien..En teveel is weer een dagje rustig aan.Maar gaat heel goed met mijn duimen maar denk dat ik alles meer moet verdelen.
Dat is voor mij heel moeilijk.
Jullie zien weer gauw wat van mijn kaarten verschijnen.
Groetjes Marjan.

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt, mooi
grtjs,martina

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat een leuke opkikker! EN iets lekkers doet altijd goed, vooral bij zo'n snoepkont als je zwager..
Ik zag het zo voor me hoe hij het fietsenhok in rijdt. Ik doe dat vaak ook, of ik spring net voor ik de standaard inrijd van mijn fiets af... Mijn jongere collega ligt dan helemala in een deuk, maar dat zal wek te maken hebben dat ze me oud vindt.

Caroline Cards zei

Super leuke opkikker met mooi papier!
groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Wat heb je dit mooi gedaan Marjan de tekst op het doosje. Een super lekkere opkikker is dit, kan hij lekker snoepen! Een ongeluk ligt soms in een klein hoekje , maar nu kan hij weer herstellen heen gaan. Knutselen gaat weer niet lukken en wij moeten nu standaard een mondkapje dragen op het werk en zijn de maatregelen flink verscherpt! Blijf het goed verdelen maar knutsel ze!
xx Gerie

Eri zei

Wow, wat een leuke opkikker met al dat lekkers!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat een mooie opkikker met al dat lekkers erbij, een ongeluk zit in een klein hoekje. Vanmorgen, na een pijnlijke nacht, een nieuwe gips spalk gekregen, dat voelt een stuk beter,
Groetjes
Ansx

Annerieke zei

Wat een leuke opkikker heb je gemaakt Marjan! Leuk hoe je het hebt afgewerkt. Lekker al dat snoep, mijn man is ook gek op die kikkers, brrrr, ik griezel ervan, vind ze echt niet lekker hoor.