dinsdag 1 september 2020

huis gekocht



hallo allemaal .
als eerste wil ik Christine en Sally welkom heten als volger van mijn blog ,laat even weten hoe ik jou kan vinden.
Bedankt iedereen die een berichtje hebben achtergelaten bij mijn vorige kaart.
Nu laat ik jullie een boekje  zien die ik heb gemaakt voor de zoon van mijn broer en schoonzus.
Hij was al een tijdje op zoek naar een huis maar er moest een schuurtje bij zitten waar zijn motor in kon en de  poort of doorgang moest natuurlijk ook breed genoeg zijn.  Maar de aanhouder windt .Moet nog wel het één en ander gebeuren ,maar alles op zijn tijd. Dus hij gaat het eerst in de kleur schilderen wat hij wil. Dit is natuurlijk makkelijk als je nog thuis woont  bij pa en moe.
De grotere dingen moet hij allemaal nog bekijken hoe hij dat gaat doen.Het wordt een echte mannen huis  inclusief een came  kamer met een groot scherm.
Vindt het toch wel stoer een huis kopen in je eentje.
Het is wel makkelijk als je thuis woont en alles voor je gedaan wordt , maar een beetje vrijheid is natuurlijk ook wel lekker. Dit geld voor beide partijen.
alweer iemand die gaat vertrekken uit het ouderlijk huis.
Ik denk dat jullie dat wel kunnen zien aan de hand van dit boekje.
Hij was er erg blij mee en kreeg een mooi plekje in zijn huis , en dat is waar je het voor doe.
Wil graag meedoen bij
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/08/cijferchallenge-bij-knutsels-en.html

groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Eri zei

Wat een tof boekje heb je gemaakt voor je neef! Dat zal een grote verandering zijn voor beide partijen.
Groetjes, Eri

!neke zei

Wat ziet dit er top uit ! Gaaf !
Groeten Ineke

Irene zei

Super leuk boekje Marjan en Jordi zal er een prachtplekje voor vinden!! Vooral de laatste pagina is hilarisch en oh zo waar tenzij hij nog dagelijks bij moeders gaat eten hihi!!
In deze tijd een huis vinden waar én de motor én er plek voor een gameroom is dat is boffen!!

xxIrene

Irene zei

PS: als je nieuwe volgers bij jou hebben gereageerd kun je op hun naam klikken en dan zie je hun profiel en hun blog!Ãlleen bij de reactie werkt dat, niet als je op hun koppie aan de zijkant klikt!!
Succes.

Annerieke zei

Wat een gaaf boekje heb je gemaakt. Geweldig leuke details heb je verwerkt.

Elly zei

Wat heb je dit mooi gemaakt!!
Groetjes Elly

GerJanne zei

Oh wat geweldig bedacht en ook dat wat hij nu allemaal zelf moet gaan doen. Mijn zon heeft ook een strijkplank en een strijkijzer, maar ik denk dat die nooit gebruikt worden!
Leuk dat hij er ook blij mee was. Daar doe je het inderdaad voor.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Mariann Jakobsen zei

Wow wow wow! You rock!! This is awesome! Love it!!

Marjan zei

Goh zeg, je hebt er echt en heel persoonlijk boekje van gemaakt, ik kijk mijn ogen uit naar alle leuke details! Top gedaan!

Bernadet zei

Wat heb je een gaaf verhuisalbum gemaakt voor Jordy Marjan!
Lekker stoer en ook heel mooi hoe je de foto's verwerkt hebt!

Bernadet zei

Wat heb je een gaaf verhuisalbum gemaakt voor Jordy Marjan!
Lekker stoer en ook heel mooi hoe je de foto's verwerkt hebt!

Doris knippenenplakken zei

Wat een super gaaf boekje heb je gemaakt, knap gedaan.
Groetjes Doris