donderdag 30 juli 2020

tipi



Hallo allemaal welkom op mijn blog.
Ik wil iedereen weer bedanken voor een reactie op mijn kaart.
Laat een beetje verstek gaan met reageren maar vindt soms de woorden niet en[ mooie kaart ]vindt ik eigenlijk ook niks, sorry hiervoor. Ook gaat het wel eens te snel dan kan je alle dagen wel een berichtje sturen.
Weet dat ik het ook heel leuk vindt om een reactie te krijgen ,maar doe mijn best om dat ook bij jullie te doen.
Vandaag weer een ritje naar Oss op bezoek naar onze zoon en schoondochter.
Ook nog een bezoekje brengen aan een hobby winkel, vindt ik altijd wel leuk kijken of er nog iets anders is ,dat denk ik  niet maar je weet het nooit.
Deze kaart gemaakt omdat ze  volgende week een paar dagen logeren in een tipi ,wel met wat luxe , een gewoon bed en s'morgens een ontbijt.
Hoop dat ze het leuk hebben.

Groetjes Marjan.


14 opmerkingen:

Elly zei

Je kaart is mooi en je toefje bovenin echt super.
Ja kost wat tijd alle blogs afgaan..normaal neem ik een vaste tijd, maar merk dat ik steeds vaker tussendoor ook ga kijken. Je wilt niks missen..
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Ja ik heb hem gezien gister en zo leuk hoe die koppies uit de tent gluren,hihi Fijne middag bij je kinders!!!
xx Gerie

Bernadet zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marjan.
En ook nog eens heel toepasselijk met die tipi;)

Lia zei

Mooi! Dat bloementoefje maakt de kaart bijzonder!
Lia xx

Eri zei

Wat leuk om je kinderen met deze mooie kaart een fijn "tipi vakantie" te wensen! Je bloementoef ziet er geweldig uit, en je hebt een leuke toepasselijke tekst gebruikt.
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Wat een leuke kaart, mooi afgewerkt met de bloemen. Hahaha, grappig dat je je zoon en schoondochter al in de tent hebt gezet. Ze zullen het vast leuk hebben, maar ik ben bevooroordeeld, wij kamperen graag.
Ik begrijp wat je zegt over het reageren, als je overal op moet reageren blijft er geen tijd meer over om te knutselen toch?

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat leuk om een tipikaart te geven aan een kamperend stel. Kamperen is voor mij de ultieme vakantie invulling.
Ik ben een heel makkelijke snelle schrijfster, dus een reactie is zo getypt/ gepiept. Dat scheelt een boel in tijd.

Marjan zei

Supergave kaart! Leuk die tipi en natuurlijk erg van toepassing!

Caroline Cards zei

Een leuke toepasselijke kaart heb je gemaakt!
Het kost veel tijd en energie om de blogs te blijven volgen en ik kom daar ook lang niet altijd aan toe. Gewoon doen wat voor jou goed voelt!
Fijn weekend en groetjes, Caroline

aussie aNNie zei

Adorable card and love your teepee design..xx

JOKE zei

Wat een superleuk idee is dit weer met die gezichten uit de tent! En dan een prachtige bloementoef er op...geweldige kaart!
Liefs Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart Marjan, kijk die koppies uit de tipi gluren. Mooi je bloementoef bovenaan dat maakt het lekker feestelijk. Ik ga ook altijd bij andere knutselwinkels kijken als we ergens zijn, dat vind ik gewoon leuk om te doen en je weet maar nooit...
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. leuk de details links boven in de hoek. , je bloemetjes zijn prachtig.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaart, zo leuk met de grappige kopjes.
Prachtige geheel geworden!Fijn weekend, groetjes Doris