woensdag 22 juli 2020

mannen kaart.


Hallo allemaal leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
Dit keer eens een mannen kaart zomaar omdat ik het hart met radertjes zo leuk vindt.
Heb deze bij Ali besteld omdat ik de mal wel apart vond.
Alles 4 keer gestanst zodat je er hoogte verschillen in krijg.
De achterkant is ook een mal . Heb ze behandeld met wax in de kleuren zilver en mint groen zodat de kleur van de auto ook terug komt op de kaart.
Hoop dat jullie weer een reactie plaatsen want lees die altijd met veel plezier.


15 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een mooie stoere kaart, echt gaaf met die leuke accenten!

Marjan zei

Die mal is zeker heel erg leuk!! Prachtige stoere mannenkaart!

karin zei

Een echte mannenkaart met dat robuuste erop. De auto is ook leuk.
Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Eri zei

Wow, wat een leuke en stoere mannenkaart. Wat een gave mal heb je gebruikt, het lijkt net echt door het gebruik van de wax.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hoi Marjan,
ik vind hem geweldig! Heel mooie mannenkaart met prachtige stansen. Jij bent goed in mannenkaarten vind ik.
En ja, ga Gerie eens uitdagen, dat lijkt mij nou ook leuk! Ben benieuwd of je er aan toe komt. Niet te makkelijk maken, want Gerie kan ook alles, geloof ik!

aussie aNNie zei

WOW FABULOUS CARD MARJAN, LOVE THIS AND THE STYLE IS JUST MANLY XXX

Alex zei

Hi Marjan,
was it that card you tried to enter at CCU?
Your card is absolutely gorgeous and wonderful for a man!
Hugs
Alex

Alex zei

Hello again,
added your card to the linky for you.
Hugs
Alex

Irene zei

Een fantastische mixed media steampunk kaart Marjan, prachtig én stoer!!!
XxIrene

Epie zei

Super stoere mannenkaart Marjan , fijne dag
Groetjes Epie

Scraptastisch zei

Steampunk kaart is dit Marjan prachtig die industriële look, Heel stoer en het ziet er zo echt uit door de wax...fantastisch gedaan met de mooie stansen!
xx Gerie

Femminde zei

Oh Marjan deze is wel weer heeeel gaaf!! Wat super mooi.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. ik ben benieuwd wat je al weer aan het maken bent

carla zei

Wat een superleuke mannenkaart is dit.
Ziet er heel stoer uit.
Schitterend gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Bernadet zei

Oooow dit is echt waanzinnig mooi Marjan!

Trijntje zei

Wat een prachtige stoere kaart Marjan. Groeten Trijntje