zondag 12 januari 2020

jarige Gerie





Leuk dat jullie weer op mijn blog komen kijken.
Nu denken jullie vast voor Gerie maar die is toch pas dinsdag jarig ,dat klopt dus maar ze vierde het gisteravond al , dus moest toch weer opschieten met mijn creatie, dacht vast krijg ik het eerder.
Grapje hoor Gerie.Het was heel gezellig en ze was ook weer blij verrast. In het laatje had ik leuke kantjes gedaan , kwamen zaterdag middag met de post ,dus net op tijd.
De mal gebruikt van DDBD  rolschaatsen dat ik die mal zag dacht ik meteen die wordt voor Gerie.
Ook de mal met bday gebruikt .Het papier is van Maja maar dat herkennen de meeste wel.
Ben altijd van de twee ,want op één been gaat het niet lukken.
Hoop dat jullie hier van genieten en misschien een inspiratie bron.
Vond het leuk om te maken. en ik vind het ook altijd leuk om jullie reactie te lezen.
Nog een fijne zondag ,wij gaan vanmiddag schaatsen kijken, is er wel weer voor, lekker voor de buis.

graag zou ik mee willen doen bij.https://alessandrasangels.blogspot.com/
alles mag.
http://de-egel.blogspot.com/
alles mag.
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/
Iets met de letter B..Bloemen.
Groetjes Marjan.

24 opmerkingen:

aussie aNNie zei

wow this is wow, beautiful.x

Caroline zei

Wow wat een prachtige creatie heb je voor Gerie gemaakt!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw Marjan, wat is dit genieten om naar te kijken. Echt heel leuk bedacht en heel mooi uitgevoerd. Mooi in dat dessin-papier van Maja, alles past perfect bij elkaar. Gerie zal hier vast heel blij mee zijn én met de kantjes voor haar vintage creaties.
Dit is gewoon een cadeautje, top.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Zo gaar als boter whaha het was half 3 geworden maar wel heel gezellig! Denk dat ik er vanavond vroeg in lig!
Je kunstwerk is door iedereen bekeken Marjan het is een plaatje...zoveel te zien een prachtig kado en die beeldige kantjes wat in het doosje zat heel gaaf!!! Je hebt de lat weer hoog gelegd ik denk dat ik alvast maar ga beginnen want het is zo weer maart, hihi Dikke dankjewel Marjan!!!!
xx Gerie

Eri zei

Wow Marjan, je hebt volgens mij jezelf weer overtroffen! Wat een schitterende creatie, en wat een werk heb je eraan gehad. Echt super met al die mooie details!
Groetjes, Eri

Plony zei

O wowwwwwwwwwwww....wat heb je dit geweldig gedaan. Zo mooi heb ik deze mal nog niet gebruikt gezien en neem maar van mij aan dat ik er al heeeeel veel langs heb zien komen. Geweldig gedaan. Dikke complimenten voor deze creatie. Ik was zelf nog niet aan deze mal toegekomen....er zijn steeds zoveel nieuwe mallen en ik kan ze echt niet allemaal tegelijk doen hahaha. Denk ook niet dat ik voorlopig deze zal pakken maar wie weet over een tijdje. Of ik dan dit kan overtreffen???? Dat zit er niet in....deze is echt geweldig.
xxx Plony

Henriët zei

Wat een geweldig geheel heb je er weer van gemaakt. Zo leuk die rollerskates. Heb er vroeger ook veel op gereden. Dat durf ik nu niet meer. Al zagen die van mij er vroeger niet zo mooi uit hoor!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Sjonge wat heb je een geweldig cadeau voor Gerie gemaakt! Zo gaaf!! En dan als verrassing nog kantjes erin! Gerie zal wel met open mond gestaan hebben. Ik vind het zo knap dat je zoiets kunt bedenken! En dan ook nog uitvoeren. Helemaal super!

Trijntje zei

Wat een prachtig cadeau heb je voor Gerie gemaakt. Wat prachtig met de gympen. . Dit valt vast goed in de smaak bij Gerie met de kantjes en lintjes erop,... een pluim hoor voor deze schitterende creatie. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Dit is een prachtige creatie. Hier zal Gerie wel blij mee zijn!
groetjes, Caroline

Irene zei

Inmiddels weet ik dat het super gezellig was zaterdag en wow Marjan, ondanks je zere duimen heb je enorm uitgepakt met deze schitterende creatie..dáár is Gerie hélemaal mee in haar nopjes dat kan niét missen!
XxIrene

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een creatie heb je voor Gerie gemaakt, Marjan. Echt schitterend gedaan!

JOKE zei

Hier heb je Gerie blij mee gemaakt, dat weet ik zeker!!!
Wat een geweldige kaart/doosje.
Wat hebben onze schaatsers het weer goed gedaan he!!!!
Liefs Joke

Sandra zei

Oh wauw wat een mooie creatie heb je gemaakt geweldig !
Super ook de skates !

Groetjes Sandra

Marlies zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt voor Gerie. Super mooi!! groetjes, Marlies

Mariann Jakobsen zei

This is a WOW card. Thank you for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

Nicolette zei

Wat een schitterende creatie heb je voor Gerie gemaakt. Zo veel leuk is er op te zien.
Groetjes Nicolette

martine zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Marjan,
Echt toppie gemaakt
Lieve groetjes Martine

Colien zei

Dat ziet er gaaf uit, wat een mooi project!
Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een geweldig project heb je gemaakt, ziet er zo mooi uit, en wat een werk. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

Nelleke zei

Wow zeg, wat een prachtige creatie heb je voor Gerie gemaakt. Vol bewondering naar gekeken, wat een mooi papier, wat een mooie kleuren, wat een geweldig idee. Mijn complimenten. Dank je wel voor het meedoen van onze eerste uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Oh wow Marjan, die is wel heel errug mooi geworden!! Vast een schot in de roos bij Gerie!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angelique zei

Wauw, wat een geweldige creatie heb je voor Gerie gemaakt. Zo leuk het laatje en er dan nog kantjes indoen. Prachtig papier heb je gebruikt.
lieve groetjes Angelique

KarinsArtScrap zei

schitterende creatie Marjan
Gr Karin