zondag 30 juni 2024

Mannenkaart.

 Hallo allemaal.

Allereerst mijn cadeautje die ik gekregen heb bij Let's Craft and create.
Ging niet goed met de mail maar heb de prijs toch gekregen.



Bedankt voor de prijs , en wat toch makkelijk dat iemand anders voor je gaat knippen .
Ga hier vast wat moois mee maken.




Deze kaart is bij Gerie begonnen , de achtergrond gemaakt  en de afwerking thuis.
Toch wel lastig , moest wel bij de kleuren horen.
Wij gaan vandaag naar Bas en Tess om haar verjaardag nog dunnetjes te vieren.
Dus alles weer bij elkaar.
Ook onze kleindochter weer zien , hoe leuk is dat.
Voor iedereen nog een fijne zondag , en wordt aanstaande week weer knutsel weer geloof ik.

groetjes Marjan.







7 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Prachtige kleuren !!!
Veel plezier vandaag , ik ga ook naar een jarige kleindochter, heerlijk toch !
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart in vissers thema Marjan. Ik vind dat je alles heel mooi gecombineerd hebt. Gave prijs heb je gewonnen. Ik heb ook de kaart voor Tess nog bewonderd, hoe kom je erop om van die plaknagels een bloem te maken, superleuk. En dan die stans zo toepasselijk. Mijn dochters laten ook steeds hun nagels doen dus spreekt me heel erg aan.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een heel mooie kaart voor een visser, heel tof gedaan.
Veel plezier met je gewonnen prijs.

Kaartenkraam zei

Wat een mooie achtergrond, die kleuren zijn prachtig!
De afbeelding past er heel goed bij, mooie mannenkaart!
Je hebt ook een leuke prijs gewonnen, daar kun je wel wat mee.


groetjes van Ank

Martha zei

Prachtig label,, Marjan
Mooi met die postzegelstans en hele mooie plaatjes
Liefs Martha

GerJanne zei

Dat was vast een genietdag, Marjan! Wat leuk!
En de prijs die je kreeg is ook geweldig zeg! Daar weet jij wel weg mee. Deze kaart is ook heel leuk geworden. Stoere mannenkaart!

Femminde zei

Wat super leuk, die prijs kan je wel gebruiken.
En je kaart van vandaag is ook weer erg mooi. Leuk om zo een achtergrondje in het voren te maken. Maar idd wel lastig want je wilt toch dat de kleuren matchen.
Fijne week!! (geniet van je kids en Jenna en van het knutselen)
Groeten van Femminde