maandag 3 juni 2024

31 jaar samen.

 Hallo allemaal.

Dank jullie wel voor de reacties op mijn baby kaart.
Ga er maar voor zitten want heb weer een project gemaakt.
Gister naar een feestje van vrienden die 31 jaar samen zijn.
De één woont in Hilversum en de ander in Amsterdam.
Dit vinden ze prima zo .
Ze vonden het prachtig maar gingen het nog beter bekijken.









Hebben een volkstuintje , wandelen veel , hij sport en drinkt graag verschillende biertjes en gaat ook wel eens met zijn vrienden naar een bier proeverij.
Anneke kwam hier als vrijwilliger op de kwekerij helpen even ontstressen.
Ook heeft ze geholpen met Dirk zijn boek , DOORSTAPPEN.
Op een gegeven moment heeft ze geholpen op de markt , waar ik wel heel blij mee was.
Toen woonde ze nog in Amsterdam.
Hield heel erg van aardbeitjes dus die moesten er ook op.
Een echte theeleut met van die rare smaakjes, niet aan mij besteed.
Zo is dit tot stand gekomen .
De glazen van plastic kwam ik bij de Action tegen , en dat was mijn begin punt.
Als Hobby schilderen en fotograveren.
Samen op vakantie en lekker fietsen.
Ben vorige week nog bij mijn vriendin aan een bol begonnen  , maar kwam niet tot een einde , scheurde net op bijna de laatste rondje en dat na vier uur prutsen.
Heb de handdoek in de ring geworpen , doe ik niet gauw maar dit was even te gek.
Of die nog afkomt weet ik niet maar dan laat ik die nog wel zien.
Het is alweer Maandag , wat gaat die tijd toch snel.
Eerst mijn hok weer opruimen .
Nu een kaart maken voor schoondochter en zoon die dag na dag jarig zijn.
Fijne week allemaal.

groetjes Marjan.

7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Het is weer een spektakel waarbij je weer veel uit de kast hebt gehaald! Iedere keer als ze er naar kijken zullen ze weer iets ontdekken, super leuk en gaaf Marjan!!!
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Maar toch!!!! Jij weet echt van elk project, cadeautje of kaart een feestje te maken. Jeetje wat is dit leuk om uit te pakken. En al die hints er in verwerkt, echt enorm leuk gedaan!

!neke zei

Wat is dit weer een geweldige creatie !!!!
groeten Ineke

Elly zei

Dit heb je echt super gemaakt. Wat een werk zit er in, en je blijft ernaar kijken iedere x ontdek je wat nieuws.
Groetjes Elly

Martha zei

Schitterende creatie, Marjan
Wn zoveel te zien, wat heb je dit mooi gemaakt, daar zal het stel trots mee zijn!
Fijne dag liefs Martha

Femminde zei

Wow wat gaaf weer Marjan!! Echt weer zo'n creatie om u tegen te zeggen.
Maar weer zo lekker persoonlijk.
En nu ben je al weer bezig voor zoon en schoondochter. K ben benieuwd wat je gaat maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Wow..;Wat een geweldige creatie! Zoveel moois te zien en zo toepasselijk. Alvast een fijn weekend! Gr Doris