dinsdag 28 februari 2023

fiets




 Hallo allemaal.

Heeft even geduurd maar had de griep , ja zelfs in bed of op de bank ,kon de eerste dagen geen licht verdragen dus geen laptop .
Begin nu weer op te knappen maar van de hoest ben ik nog niet af.
Had een digi gewonnen bij Carlin's Kaartenparadijs.
Vond deze wel mooi voor mijn zus en zwager die een fietsen winkel heeft.
Wilde eerst het patroon overtekenen met kleurtjes papier maar dat lukte niet dus moest evengoed gaan kleuren.
Heb er toen een 3 D kaart van gemaakt de digi verschillende keren gekopieerd en de delen ingekleurd en uitgeknipt.
Een fiets wiel zonder spaken vind ik maar niets dus die er zelf ingetekend en uitgesneden.
Wil met deze kaart meedoen bij  Hobbyshop Veldmaat   waar ze een fiets vragen.
6 Maart mag ik weer een kaarsje meer uitblazen , 65. wat een getal alweer , maar ben blij dat ik het mag worden.
Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor het gezin en komt Ons kleinkind voor het eerst naar Obdam.
Gister kreeg ik bericht dat ze corona hebben dus is het nog even afwachten of ze komen.
Hopelijk krijgt Jenna hier niets van mee.
Jeroen is er ziek van en Shanna niet .

Nog bedankt voor de leuke reacties van mijn Valentijn kaart en doosje.
Voor iedereen weer een goede week , maar is zo weer weekend .
groetjes Marjan.


12 opmerkingen:

Eri zei

Een prachtig passende kaart voor je broer en schoonzus. Veel beterschap, en zorg maar dat je helemaal de oude bent op je verjaardag!
Groetjes, Eri

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart Marjan
Leuk met die fiets en mooi uitgeknipt!
Beterschap
Fijne dag liefs Martha

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart, het lijkt me een heel gepriegel om deze digi uit te snijden/knippen.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met dit past op de fiets. Eevn een gepriegel met het uitknippen. Is je goed afgegaan. Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Priegelen dat kun jij wel en sjappoo voor je inkleuren, zelfgemaakte spaken en 3D werk. Super mooi gedaan Marjan! Fijne dag verder,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oef dan heb je het flink te pakken gehad Marjan, hopelijk ben je op je verjaardag weer helemaal de oude. Je hebt een mooie toepasselijke kaart voor je zus gemaakt. Heel leuk wat je met de digi hebt gedaan.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Wat een super leuke kaart!!!!!
Gelukkig dat je weer opknapt.....
Groeten Ineke

Nelleke zei

Wat ene grappige kaart zeg, ik keek er met een glimlach naar. Leuk bedacht en gemaakt. groet, Nelleke

Elly zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt.
Ja lees het overal, griep of corona, manlief hier ook griep gehad, is er nog steeds moe van aan het eind vd werkdag.
65 jaar dat mag mooi gevierd worden.
Groetjes Elly

Marjan zei

Waardeloos zo'n griep, ik weet dat je helemaal van de kaart bent dan.
De kaart voor zus en zwager is super, zo persoonlijk voor hen. Knap gedaan die spaken inde wielen!
Alvast van harte met je aanstaande verjaardag.

Bernadet zei

Wat een toepasselijke kaart heb je gemaakt Marjan.
6 Maart jarig..... onze schoonzoon en schoonzus worden dan ook een jaartje ouder;)
Ach, hopelijk zijn ze niet al te ziek door corona.
Maar hopen dat ze zaterdag klachtenvrij zijn.
Fijne verjaardag alvast!

Celestino Arturo zei

De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

Succes"