vrijdag 3 februari 2023

20 jaar.




 Hallo allemaal.

Wat weer leuk om de reacties te horen op de kaart voor Opa en Oma , leuk om te lezen.
Zijn weer op en neer geweest naar Oss , heel blij dat ik ze allemaal weer kon zien .
De kleine Jenna doet het heel goed. Mocht de fles geven en vond het best wel heel klein.
Wil jullie wel mee laten genieten met een foto maar willen ze niet dus moet ik respecteren.
Kwamen nu met een voldaan gevoel thuis, die redden het wel.

Hier een kaartje voor de hobby winkel die 20 jaar bestaat , dacht daar maak ik een kaartje voor.
Bij de Egel vragen ze een easel kaart met cijfer dus ga hier nog even aan meedoen , kan nog net.
Heb natuurlijk de stans machine Van By  Lene -BLD1384  gebruikt en vonden die prachtig , konden ze niet.
Vaasje met bloemen hoort er natuurlijk bij.
Ben niet zo actief de laatste tijd maar hoop dat dat nog wel weer komt.
Wil een Valentijn kaartje maken voor Jenna , Beertje al gekocht.
Ze heeft ons hart gestolen.
Moet nog even kijken wat het wordt , maar zien jullie dan wel weer.

Wil met deze kaart meedoen bij .  De Egel   
fijn weekend.

Groetjes Marjan . 

                                                      


15 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het jonge gezinnetje Marjan. Je easelcard is erg mooi geworden en wat een leuke stans is die stans machine. Van welk merk is die als ik vragen mag?. Leuk voor andere kaarten maaksters.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

karin zei

Wat een mooi kaartje, en je opa en oma- kaarten zijn ook prachtig gemaakt.
Leuk he zo'n schattig kleintje ;) Geniet ervan.
Fijn weekend,
Karin.

Ellen zei

Prachtige creatie heb je gemaakt…top!
Wat fijn dat jullie kleindochter het goed doet en dat jullie er zo van kunnen genieten!
Onze kleinkids gaan ook niet op de foto hoor op internet…snap dat ook!
Groetjes Ellen

Hobby Hoogland zei

die stans is van Lene-BLD1384. volgens Gerie niet meer te krijgen. Succes.

!neke zei

Super mooi !!!!!
Geniet van de kleine !!!
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Ik weet welke hobby winkel 20 jaar bestaat, mooie creatie heb je weer gemaakt met deze stans ... uniek exemplaar, hihi
Heerlijk als je met zo'n goed gevoel weer uit Uden gaat, het komt allemaal goed! Ik plaats ook geen foto's op mijn blog omdat ze dit niet willen en snap ik heel goed! Jouw creatie voor mijn verjaardag heeft gewonnen, leuk hoor!
xx Gerie

Martha zei

Leuke kaart Marjan
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met dat jonge gezinnetje
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende creatie , super mooi gedaan!
Ik heb een hele leuke week gehad met onze kinderen en kleinkinderen, heerlijk zo een weekje.
Geniet lekker van Jenna!
Groetjes Doris

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het! ZO leuk met die stansmachine en de rolletjes washitape. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
Tuurlijk moet je hun wens respecteren, maar ik kan me ook voorstellen dat je zo graag je hartendiefje wilt showen! Het is echt genieten he? Zo bijzonder.

Nelleke zei

Prachtige en bijzondere kaart is het geworden. Bijzonder dat je een stans hebt van een stans machine. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de challenge van de Egel. Groetjes Nelleke

Femminde zei

Wel weer heel toepasselijk en super gemaakt. Snap dat ze er helemaal weg van zijn.
En ja snap dat je ook helemaal weg bent van de kleine Jenna!! Geniet ervan en ik weet zeker dat het een prachtig meisje is.
Hele fijne week!!
Groeten van Femminde

karin zei

Weet je dat er bij Carlin's Kaartenparadijs een prijsje voor je klaar staat? 😉
Groetjes,
Karin

Antjes kaartcreaties zei

Weekje te laat, maar prachtige kaart met de stansmachine Marjan. Die mal heb ik ook nog nooit gezien. De kaarten voor opa en oma zijn ook heel leuk. Mijn kinderen willen ook niet dat ik foto's van de kleinkinderen plaats. In deze tijd begrijp ik dat wel. Geniet maar lekker van je kleindochter.
Groetjes Antje

Elly zei

Wat een mooie toepasselijke kaart, super.
Groetjes Elly

Celestino Arturo zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.